Brightway® & International House București au încheiat un parteneriat pentru a oferi clienților servicii integrate de dezvoltare personală și profesională

Brightway® & International House București au încheiat un parteneriat pentru a oferi clienților servicii integrate de dezvoltare personală și profesională

Tot mai multe corporații au înțeles nevoia de a oferi angajaților cursuri de dezvoltare personală. Competiția pe piață este din ce în ce mai mare, la fel și necesitatea de a avea angajați mulțumiți și dornici să avanseze în carieră. În plus, pandemia a schimbat regulile și paradigmele multora dintre noi.

Pornind de la această necesitate pe care doi actori importanți de pe piața de training din România au sesizat-o în rândul clienților, Brightway® & International House București  au decis să își unească forțele pentru a oferi împreună clienților lor corporate soluții de dezvoltare integrată.

Astfel, clienții corporate care se îndreaptă către Brightway® pentru cursuri de dezvoltare personală și profesională, dar își doresc pentru angajații lor și training-uri lingvistice, vor fi direcționați către International House București. Iar în mod similar, un client interesat de programe de dezvoltare va putea fi îndrumat de IH către Brightway®.

Am avut ocazia să cunosc echipa International House îndeaproape și am fost bucuros să regăsesc oameni pentru care a servi clientul la standarde de excelență este o preocupare continuă. Pentru Brightway®, parteneriatul cu IH înseamnă că avem pe cine să ne bazăm când vrem să ne ajutăm clienții să se dezvolte învățând o limbă străină”, mărturisește Mihai Arghire,  Managing Partner Brightway.

Printre beneficiile importante pe care acest parteneriat le aduce companiilor-client se numără accesarea rapidă și ușoară a serviciului de training căutat, dar și oferte speciale avantajoase pentru cei care achiziționează un produs de training la recomandarea organizației-partener.  

,,Parteneriatul cu Brightway® deschide noi posibilități de împlinire a nevoilor de dezvoltare și creștere a clienților din portofoliul nostru. Împreună putem să ne servim clienții într-o manieră mai completă, ajutându-i să își atingă obiectivele lor îndrăznețe. Ne bazăm pe expertiza înaltă a consultanților și trainerilor Brightway®” spune Mihai Gânj, Managing Partner IH București.

Specialiștii Brightway® predau cursuri specializate în finanțe, mindset, leadership, vânzări, comunicare, marketing, teatru, muzică, coaching, fotografie, meditație ghidată, aromacologie, antrenament și terapie cu câini, chiropractică, tehnici de prim ajutor, alpinism și sporturi extreme. De cealaltă parte, de la specialiștii International House București, clienții pot învăța engleză, germană, franceză sau spaniolă, pentru a-și dezvolta și mai mult capacitățile profesionale.

Brightway® și International House București sunt două organizații complementare ce oferă servicii de training companiilor care operează pe teritoriul României. Împreună alcătuiesc un portofoliu complex de training corporate,  ce cuprinde atât partea de dezvoltare personală și profesională, cât și dezvoltarea competențelor lingvistice ale angajaților din companiile-client.

Ambele organizații împărtășesc și un set solid de valori esențiale:

  • standarde de calitate excepțională în organizarea și livrarea programelor de training
  • inovația în crearea de noi produse de training (cursuri, programe, seminare, conferințe)
  • dedicație pentru fructificarea întregului potențial de dezvoltare al echipei și al clienților.

Brightway® a luat naștere în anul 2004, cu misiunea asumată de a îmbunătăți „calitatea vieții oamenilor livrând programe educaționale inovatoare și instrumente de management ce se adresează provocărilor zilnice ale persoanelor, echipelor și organizațiilor din mediul de afaceri.” 

Profilul organizației în cifre cuprinde următoarele jaloane:

  • 17 ani pe piața de training din România
  • 4 direcții masive de dezvoltare (training & academii de training, consultanță & coaching, teambuilding, recrutare)
  • peste 27 de cursuri din domenii precum leadership & management, vânzări, Microsoft Office, comunicare și dezvoltare personală
  • 22 de traineri și formatori
  • 25.000 de participanți în proiecte 

International House București este un centru de limbi străine apărut în 2002 prin afiliere la International House World Organization (sediu central la Londra, 160 de centre în peste 52 de țări) și își propune misiunea de a îmbunătăți „comunicarea în societatea românească prin intermediul celor mai bune, adaptate și profesionale programe de pregătire în domeniul limbilor străine.” 

Activitatea IH București se definește prin următoarele repere:

  • 20 de ani de experiență în România
  • 400 de companii-client
  • 28.600 de cursanți
  • de la 6 profesori în 2003 la 150 astăzi, în toată țara
  • 3.795 de diplome de absolvire de nivel, din 2012 până în prezent
  • 96.5% rată de satisfacție a cursanților, în ultimul an
  • 388.700 de ore predate
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related