[PR de muzeu] Geanina Simion: Le spunem ”istoria pe față”, așa cum este. Și credem că în vremuri în care oamenii s-au obișnut să fie tot mai des mințiți, funcționează cel mai bine adevărul

[PR de muzeu] Geanina Simion: Le spunem ”istoria pe față”, așa cum este. Și credem că în vremuri în care oamenii s-au obișnut să fie tot mai des mințiți, funcționează cel mai bine adevărul

Un proiect original cu ocazia Centenarului a fost ceea ce a adus-o pe Geanina Simion mai aproape de misiunea Muzeului Național de Istorie a Transilvaniei. Deschiderea și interesul muzeului pentru proiecte îndrăznețe au surprins-o, așa cum te surprinde o gură de aer proaspăt într-un spațiu închis ermetic. 2019 a fost anul în care a început să facă parte oficial din echipa MNIT ca Șef Secție Marketing Cultural, PR & Educație Muzeală și tot de atunci toate proiectele pleacă de la curiozitatea individuală a fiecărui om de dincolo de muzeu. Asta se ascunde și în spatele comunicării din ultima vreme, dorința de a transforma oferta muzeului într-o poveste pe care merită să o spui prietenilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related