[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv

[Digital Trends] Laurențiu Ion: Mă sperie când aud oameni de marketing care spun că ei nu vor să înțeleagă TikTok sau anumite tehnologii pe care consumatorii le folosesc masiv

Doi ani de pandemie echivalează cu șapte ani de evoluție tehnologică, arată un studiu recent. Saltul companiilor în noua eră digitală se reflectă și în relația cu consumatorii, spune Laurențiu Ion, Head of Media and Total Connections Planning la PepsiCo și membru al juriului Internetics 2021 pentru categoria Digital Platforms. Se vede și în cele 138 de înscrieri de la Internetics din acest an, de la 35 de agenții și companii, pentru 62 de branduri. Gala de Premiere Internetics, organizată de The Institute și aflată la cea de-a 21-a ediție, va fi prezentată și în acest an de Andi Moisescu și se va desfășura pe 23 noiembrie, online, sub tema „Pioneering the Future”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related