Clienți pe viață. Cum să transformi cumpărătorul ocazional într-un client pe viaţă - Carl Sewell, Paul B. Brown | Editura Publica, 2015

Clienți pe viață. Cum să transformi cumpărătorul ocazional într-un client pe viaţă - Carl Sewell, Paul B. Brown | Editura Publica, 2015

Clienţi pe viaţă este un proiect al editurii Publica, susținut de Autonom.

Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanţa sa auto într-o afacere de aproape un miliard de dolari şi l-au făcut unul dintre cei mai mari dealeri din ţară, Carl Sewell exemplifică modul în care trebuie parcurs drumul către succes. Care este metoda demonstrată în timp a lui Sewell? Descoperiţi ce vor clienţii şi asiguraţi-vă că exact acel lucru primesc.

Transformaţi-vă angajaţii în superstaruri ale serviciilor; obţineţi de la clienţi ponturi bune în ceea ce priveşte serviciile de calitate şi faceţi-vă reclamă într-un mod care vă avantajează. Indiferent dacă deţineţi o corporaţie sau sunteţi la început de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell vă vor învigora afacerea, dar şi viitorul. Într-o epocă în care câştigarea încrederii şi loialităţii clientului este mai importantă decât oricând, Carl Sewell vă arată cum să transformaţi cumpărătorii ocazionali în clienţi pe viaţă.

„Nu există o singură pagină fără o lecţie instructivă pentru managerii care se luptă să obţină avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevărată bijuterie!”
Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School

„Cartea anului… modul în care abordează Sewell serviciile va funcţiona la fel de bine şi pentru companii mari, şi pentru companii mici. Sfatul meu este să vă apucaţi de ea cu entuziasm, să vă amuzaţi, să meditaţi – şi să acţionaţi imediat.”
Tom Peters

O carte pe care o citesc toți angajații Autonom, pe care o recomandăm cu drag celor care își prețuiesc clienții și doresc să livreze servicii peste așteptări.
Dan Ștefan, Executive Director Autonom Rent-a-Car

 

Carl Sewell este urmaşul unuia dintre cei mai bine cotaţi dealeri de maşini din Statele Unite. Afacerea lui a crescut de la o cifră de afaceri de zece milioane de dolari în anul 1968 la aproape un miliard, în prezent. Unul dintre principalele motive care au condus la această creştere impresionantă este importanţa acordată serviciilor excelente oferite clienţilor săi. Carl Sewell trăieşte în Dallas, Texas.

Paul B. Brown, fost scriitor şi editor la Business Week, Financial World, Forbes, şi Inc., locuieşte în Duxbury, Massachusetts. El ţine frecvent prelegeri pe tema serviciilor oferite clienţilor.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

  • Titlul original: Customer for Life
  • Ediția a II-a 2015, broșată
  • Traducător: Cătălin Georgescu
  • Dimensiuni: 10.5 x 17.5 cm
  • 288 pagini
  • ISBN: 978-606-722-035-3
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related