Oameni buni. Singura decizie de leadership care contează cu adevărat - Anthony Tjan | Editura Publica, 2017

Oameni buni. Singura decizie de leadership care contează cu adevărat - Anthony Tjan | Editura Publica, 2017

Apariția ediției în limba română a cărții semnate de Anthony Tjan este susținută de MMM Consulting International.

Anthony Tjan este unul dintre promotorii schimbării percepției despre bunătate. El este de părere că un CV spectaculos nu va putea compensa niciodată un caracter mediocru. În Oameni buni el propune o nouă definiție a bunătății, care presupune un angajament pe viață, proactiv, asemănător oricărei alte abilități; acesta trebuie exersat, aprofundat și transmis mai departe. Când liderii pun pe primul plan bunătatea din ei și din ceilalți, pot crea culturi durabile, de o valoare incomensurabilă.

Pornind de la experiențele lui de antreprenor și investitor, Tjan propune o serie de povești de viață și de interviuri cu oameni care îi împărtășesc viziunea: inovatori extraordinari, directori executivi, artiști, academicieni, profesori și modele din toate domeniile- Nitin Nohria, decanul Harvard Business School, care susține echilibrul dintre leadershipul competențelor și cel al caracterului, Sonia Sotomayor, judecătoare la Curtea Supremă de Justiție a SUA, care nu a uitat niciodată de unde a pornit și care dă dovadă de o bunătate și de o grijă extraordinară față de membrii echipei ei sau Clark Terry, o legendă a jazzului, care l-a îndrumat cu devotament pe tânărul pianist orb Justin Kauflin.

Plină de recomandări practice și totuși surprinzătoare, Oameni buni este o carte care propune un limbaj nou și un cadru de referință important, pe care îl puteți folosi ca să evaluați, să dezvoltați și să conduceți cu bunătate.

Cartea aceasta ne amintește de lucrurile care contează cu adevărat în viață: bunătatea care ne animă și pe care o insuflăm celorlalți.
Shep Gordon, manager de talente la Hollywood și „Supermensch”

Oameni buni ne reamintește că organizațiile bune și împlinirea personală nu se exclud, că bunătatea și productivitatea nu sunt dușmani, că a fi împlinit și a avea succes sunt unul și același lucru. Această carte este un manifest pentru afacerile secolului XXI și un îndemn de a fi pe deplin prezenți când interacționăm cu colegii, tăcuți când ne raportăm la noi înșine și plini de prietenie cu cei pe care îi iubim.
Tim Shriver, președinte Special Olympics

Societatea noastră are nevoie de oameni buni. Mediul de afaceri din România are nevoie, fără doar și poate, de oameni buni. Primiți această carte ca pe un dar, ca pe un ghid simplu, deschis, pragmatic, „de traducere” a bunătății, a integrității, a respectului, a căutării adevărului și a cultivării modestiei în familiile voastre, în echipele voastre, în companiile voastre, dar și în societatea noastră, pentru a ne însănătoși cu toții și pentru a lăsa o moștenire solidă. Vi se pare puțin patetică invitația mea? Vă las să citiți cartea...
Madi Rădulescu, PCCTM, MBA Managing Partner MMM Consulting

 

Anthony Tjan este antreprenor, consultant strategic și investitor în fonduri cu capital de risc. Este coautorul cărții Heart, Smarts, Guts, and Luck, bestseller New York Times, și CEO al grupului CueBall, un fond cu capital de risc cu sediul la Boston. Este președintele și cofondatorul brandului de servicii de retail MiniLuxe. Înainte să se alăture Cue Ball, a fost consilierul directorului executiv al Thomas Corporation (în prezent Thomson Reuters) și fondator al grupului de consultanță în internet ZEFER, unul dintre pionierii în domeniu. Și-a început cariera la McKinsey & Company și a activat ca vicepreședinte al Parthenon Group aproape cincisprezece ani. Tjan a absolvit Harvard College și Harvard Business School și scrie pentru Harvard Business Review.

 

Video: Autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: Good People
Ediția I 2017, paperback
Traducător: Dana Gheorghe
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
392 pagini
ISBN: 978-606-722-275-3

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related