Revoluții de anul nou

Revoluții de anul nou

A venit și ianuarie. Luna lui new year&new me, a vision board-urilor, a agendelor în care pe prima pagină sunt notate intenții pentru noul an, a planurilor mărețe. Și, nu mă înțelegeți greșit, mi se pare un proces foarte valoros acesta în care ne uităm în urmă la ceea ce am atins și ne gândim la cea ce urmează. Dar aici intervine foarte mult cultura asta a productivității care ne leagă self worth-ul de ceea ce am realizat. E lucrul care ne face să nu fim foarte îngăduitori cu noi și ne duce pe nisipurile mișcătoare ale comparației. Ca să prevenim asta, e bine să știm când să spunem nu. Atât la așteptările celorlalți de la noi, cât și la cele proprii.

Reclama Happy No Year pentru Kraft Man n Cheese vine ca să întărească ideea asta. Face o trecere rapidă în revistă a celor mai des întâlnite rezoluții de anul nou, doar că vine cu o îmbunătățire. Pune cuvântul nu înaintea lor. E un exercițiu bun ca să îți dai seama ce îți dorești cu adevărat, iar mesajul gândit de agenția Johannes Leonardo e cât se poate de simplu și ușor de înțeles. Începe anul spunând stop la ceva care nu îți aduce nicio satisfacție. Ușor de înțeles, greu de făcut. Dar e abia a patra zi din an, avem timp să exersăm.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related