Prețul hârtiei continuă să crească. Cum afectează acest lucru sectorul de retail?

Prețul hârtiei continuă să crească. Cum afectează acest lucru sectorul de retail?

În Europa, prețul hârtiei pentru cataloage și reviste a înregistrat o creștere fără precedent în perioada septembrie – noiembrie 2021 din cauza unei piețe foarte restrânse și a creșterii  costurilor de producție. Întrucât criza energetică nu se va  atenuaprea curând, se așteaptă noi creșteri de preț și în 2022, motiv pentru care o serie de edituri europene vor transforma multe produse în format exclusiv digital.

EBB Paper a avertizat, de asemenea, cu privire la presiuni similare pe piața cartonului, unde termenele medii de livrare au ajuns la peste 20 de săptămâni.

"Piața nu a mai văzut o astfel de presiune susținută pentru o perioadă îndelungată. Impactul este resimțit de toți utilizatorii mari și mici", a declarat EBB.

În ceea ce privește anul 2022, potrivit Printweek.com, piața hârtiei va rămâne dificilă  cel puțin în primele șase luni ale anului, dar este imposibil de estimat cât de mult se va micșora cererea din cauza creșterii prețurilor. Printweek declară:

„Mulți clienți analizează ce vor face cu cataloagele și pliantele lor, iar editorii de reviste sunt de asemenea îngrijorați. O întrebare importantă este situația financiară a tipografilor, deoarece acestea nu pot transfera toate costurile suplimentare către clienți, ceea ce va duce la probleme financiare. Tipografiile mici și mijlocii, în special, sunt presate atât de marii furnizori de hârtie cât și de distribuitorii finali.  2022 va fi cel mai important an din industria hârtiei și a printului, deoarece ne confruntăm cu schimbări uriașe”

Tipărirea și distribuția cataloagelor și a pliantelor este din ce în ce mai costisitoare și mai dificilă nu numai din cauza crizei europene a hârtiei, ci și din cauza Covid-19. Chiar dacă retailerii vor continua tipărirea cataloagelor și vor aloca bugete considerabile, multe gospodării continuă să respingă pliantele și cataloagele tiparite.

Toți acești factori arată că ar fi o decizie înțeleaptă pentru retaileri să își concentreze eforturile de marketing pe distribuția digitală. Offerista Group România vă pune la  dispoziție  soluții de marketing personalizate și multichannel pentru distribuția digitală a cataloagelor – atingând obiective măsurabile cu o strategie inovatoare și putând reacționa rapid la provocările curente. Cu ajutorul cataloagelor digitale, targhetează clienții reali care sunt cu adevărat interesați să cumpere. Ofertele sunt distribuite pe toate canalele relevante și va optimiza performanța campaniei pentru a obține rezultate maxime. 

Misiunea Offerista Group România este de a sprijini sectorul de retail să ajungă mai eficient la cumparatori, prin reducerea numărului de cataloage tipărite și creșterea investițiilor în canale digitale măsurabile. Offerista deține aplicația mobile și site-ul Ofertolino.ro (distribuție cataloage digitale), activează în 9 țări din Europa și este lider de piața pe segmentul de Retail Marketing Digital.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related