MEDIA Central Group se extinde la nivel internațional și își unește forțele cu ShopFully

MEDIA Central Group se extinde la nivel internațional și își unește forțele cu ShopFully
  • MEDIA Central Group, cel mai mare specialist european în activarea cumpărătorilor, își unește forțele cu ShopFully, principala platformă europeană de tehnologie digitală de marketing drive-to-store pentru marii retaileri și branduri
  • Combinând business-urile digitale, Offerista Group și Yagora, cu ShopFully, MEDIA Central Group oferă un portofoliu de marketing drive-to-store 360°, incomparabil la nivel european, bazat pe date, dintr-o singură sursă.

Marketingul drive-to-store se dezvoltă într-un mod dinamic. MEDIA Central Group își unește forțele cu ShopFully, liderul european în domeniul tehnologiei digitale drive-to-store, pentru a însoți retailerii în procesul de transformare digitală. ShopFully și Offerista formează astfel un nou lider pe piața de retail marketing digital în Europa și la nivel internațional.

Prin unificarea business-urilor, MEDIA Central Group își va consolida dezvoltarea sub supravegherea lui Stefano Portu, CEO ShopFully & CEO Digital MEDIA Central Group, și a lui Benjamin Thym, CEO Offerista Group. În viitor, retailerii vor putea accesa know-how-ul și cea mai bună tehnologie din clasa lor, putând astfel să ajungă cu ușurință și să activeze cumpărătorii din toată Europa și nu numai - fie pe platformele digitale, fie la POS.

Din 2012, ShopFully, cu sediul la Milano, operează în 12 țări din Europa, America Latină și Australia, cu o echipă de 370 de angajați. Prin aplicațiile și site-urile sale Tiendeo, DoveConviene, PromoQui și VolantinoFacile, precum și prin soluțiile sale tehnologice, inclusiv "HI!" (Hyperlocal Intelligence), platforma de marketing hiperlocal bazată pe inteligență artificială a ShopFully, ajută peste 400 de retaileri importanți și cele mai cunoscute branduri la nivel global să se implice cu 45 de milioane de consumatori pe tot parcursul procesului de cumpărare, de la cercetarea online până la cumpărăturile în magazin.

"În urma dezvoltării noastre recente în Germania și în Europa Centrală și de Est prin achizițiile Offerista Group și a exertului Data Since- Yagora, suntem încântați să îi urăm lui ShopFully, bun venit în familia noastră. Împreună, ducem marketingul drive-to-store la un alt nivel în Europa și oferim clienților de retail o rază de acțiune și o expertiză incomparabile.", Ingo Wienand, CEO - MEDIA Central Group.

"Suntem încântați să facem parte din MEDIA Central Group și să devenim astfel lider de piață în Europa pentru Drive-to-Store-Marketing. Prin unirea forțelor noastre, însumând astfel prezența puternică a ShopFully în Europa de Sud și la nivel internațional, poziția de lider a Offerista Group în regiunile DACH & CEE și expertiza Yagora în domeniul Data Since, vom putea oferi retailerilor și brandurilor din toată Europa și nu numai, soluții digitale unice și de mare anvergură pentru Drive-to-Store de la o singură sursă și platformă tehnologică.", Stefano Portu, CEO Digital MEDIA Central Group.

MEDIA Central Group are în prezent 900 de angajați în 21 de locații și este prezent în peste 30 de țări.

Branduri puternice pentru soluții de comunicare puternice: MEDIA Central Group reunește companiile MEDIA Central, Offerista Group, experții în știința datelor de la Yagora GmbH, MEDIA Central Polonia și MEDIA Central Cehia.

MEDIA Central Group își sprijină clienții în calitate de partener de încredere și furnizor de soluții holistice pentru o comunicare de succes a ofertelor 360°, bazată pe date. Atât soluțiile, cât și serviciile grupului au o contribuție semnificativă și măsurabilă la creșterea vânzărilor în retail. În calitate de lider de piață în domeniul publicității neadresate, MEDIA Central gestionează peste 15 miliarde de broșuri în fiecare an. Offerista Group este cea mai mare rețea europeană pentru Retail Marketing Digital și reunește peste 1.400 de websites, platforme si mobile APP, în propria rețea native. În calitate de expert, Yagora analizează și optimizează măsurile din domeniul shopper marketing și permite astfel creșterea performanțelor șa POS. 

ShopFully își propune să reinventeze cumpărăturile locale la nivel mondial, fiind campionul european și una dintre cele mai importante platforme tehnologice digitale internaționale de marketing drive-to-store marketing pentru marii retaileri și branduri. Prezent în 12 țări din Europa, Australia și LatAm, ShopFully ajunge la o rețea de aproximativ 45 de milioane de utilizatori activi, datorită aplicațiilor și site-urilor DoveConviene, Tiendeo, PromoQui și VolantinoFacile. Prin intermediul soluțiilor sale tehnologice - inclusiv HI! (Hyperlocal Intelligence), platforma de marketing hiperlocal bazată pe inteligență artificială - ShopFully ajută peste 400 de comercianți și mărci de top la nivel mondial să se implice cu consumatorii pe tot parcursul procesului de cumpărare, de la cercetarea online până la cumpărăturile din magazin. Compania are 370 de angajați talentați, de 30 de naționalități diferite. 

Bregal Unternehmerkapital ("BU") este o companie de investiții de top, cu birouri în Zug, München și Milano. Ca parte a unei afaceri de familie care a crescut de-a lungul mai multor generații, fondurile BU investesc în companii de dimensiuni medii cu sediul în Germania, Austria, Elveția și nordul Italiei. Având misiunea de a fi partenerul preferat al antreprenorilor și al întreprinderilor de familie, BU caută să se asocieze cu lideri de piață și "campioni ascunși" cu echipe de conducere puternice și potențial de explozie. De la înființarea sa, în 2015, fondurile gestionate de BU au investit peste 2,6 miliarde de euro în peste 100 de companii, sprijinind peste 25.000 de angajați și lucrând în parteneriat cu antreprenorii și familiile pentru a-și dezvolta, internaționaliza și digitaliza afacerile, ajutându-i în același timp să genereze valoare sustenabilă pe o bază responsabilă, cu gândul la generația următoare. 

Highland Europe investește în companii excepționale de software și internet aflate în faza de creștere. Activă în Europa din 2003 sub numele de Highland Capital Partners și lansată oficial în 2012, Highland Europe a strâns peste 2,75 miliarde de euro și a investit în companii precum Adjust, AMCS, Camunda, ContentSquare, Descartes, Deepki, eGym, Featurespace, GetYourGuide, Huel, Jellysmack, Malwarebytes, MatchesFashion, Me+Em, Nexthink, Podimo, Spot, Supermetrics, WeTransfer, Wolt și Zwift. Istoricul colectiv de investiții al Highland în SUA, Europa și China include 46 de IPO-uri și 19 companii de peste un miliard de dolari. 

Offerista Group este cea mai mare rețea europeană de Retail Marketing Digital și oferă soluții digitale de promovare pentru retaileri si branduri. Promovarea ofertelor și a magazinelor bazate pe locație este implementată cu soluții eficiente cross-channel. Acest lucru permite retailerilor și brandurilor să activeze și să implice grupurile țintă într-un mod targetat, în peste 20 țări, pe mai mult de 1.400 de platforme.

Echipa de peste 140 de angajați sprijină 1.600 de branduri internaționale de retail. Pe lângă sediul central din Berlin, Offerista este reprezentată în București, Dresda, Essen, Viena, Sofia, Varșovia, și Budapesta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related