Începe cu ce nu-ți place. 21 de soluții pentru a pune capăt amânărilor şi a realiza mai mult într-un timp mai scurt - Brian Tracy | Editura Curtea Veche, 2015

Începe cu ce nu-ți place. 21 de soluții pentru a pune capăt amânărilor şi a realiza mai mult într-un timp mai scurt - Brian Tracy | Editura Curtea Veche, 2015

Începe cu ce nu-ţi place! te învaţă cum să scapi de factorii inhibanţi sau restrictivi, de toate acele lucruri neplăcute pe care le amâni întruna sperând să scapi de ele.

În lumea contemporană, avem din ce în ce mai puțin timp pentru a duce la bun sfârșit toate sarcinile pe care ni le propunem. De la Brian Tracy, unul dintre cei mai faimoși autori de studii de dezvoltare personală şi coaching, tradus în peste 20 de limbi, aflăm că oamenii de succes nu încearcă să rezolve totul, ci învață să se concentreze pe cele mai importante sarcini și rezolvându-le pe acestea, să dobândească cel mai mare impact pozitiv asupra propriei vieți. 

Cartea ne ajută să identificăm sarcinile critice și să le ducem la bun sfârșit într-un mod eficient și fără a cădea în capcana proscratinării.

Citeşte şi foloseşte ideile din această carte – vei avea o viaţă mult mai fericită!
David Bach

Vei afla cum să identifici aspectele bune dintr-un om sau o situaţie, nu doar lipsurile şi greşelile.
Dr. Tony Alessandra

Te învaţă cum să scapi de gândurile negative, care te afectează mai mult decât îţi imaginezi.
Ken Blanchard

 

Brian Tracy este unul dintre vorbitorii și formatorii de top din întreaga lume. A ținut peste 5 000 de conferințe în mai mult de 50 de țări, pe teme precum leadershipul, strategia, vânzările, dezvoltarea personală și profesională și afacerile de succes, individualizându‑le prin amestecul unic de umor, cunoștințe, informație și inspirație.

 

Video: Autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Curta Veche.

 

 

Info:

Titlul original: Eat That Frog! 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time
Ediția a III-a 2015, paperback
Traducător: Alina Gabriela Rudeanu
Dimensiuni: 13 x 20 cm
120 pagini
ISBN: 978-606-588-765-7

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related