Magie si iluzionism la un pahar de vin: Dynamo, sosit la Bucuresti

Magie si iluzionism la un pahar de vin: Dynamo, sosit la Bucuresti

Din spatele scenei

E in gena Discovery sa facem lucrurile altfel. Sa combinam creativ expertiza echipei locale din Romania cu tot ceea ce ne pune la dispozitie brandul global: continut de programe, portofoliu de canale, platforme de comunicare, vedete internationale care gazduiesc emisiunile noastre. Si pentru ca avem acces la astfel de personaje cu povesti de viata extraordinare, incercam sa le aducem cat mai aproape de telespectatorii nostri, chiar dincolo de ecrane.

Asa se face ca anul acesta a fost bogat in astfel de initiative: mai intai Joel Lambert in iarna acestui an, intr-o turneu de promovare a show-ului Manhunt si o «joaca de-a soarecele si pisica» pe strazile din Bucuresti, iar acum Dynamo, celebrul magician britanic pe care l-am «activat» in cadrul unui eveniment exclusivist unde fanii au putut sa vada pe propria piele ce inseamna «magia imposibilului».

Jovial, energic, permanent conectat la emotiile publicului si, mai ales, deschis la propunerile noastre dintre cele mai neconventionale, Dynamo ne-a cucerit iremediabil mai intai pe noi, cei care am facut parte din staff-ul lui, iar apoi pe toti ceilalti care au interactionat cu el. Ne-am bucurat inca o data ca am putut aduce publicul roman aproape de povestea lui, de la tanarul crescut in conditii modeste intr-un mic orasel din Bradford, Marea Britanie, la magicianul care i-a uluit cu talentul sau pe Jay-Z, Pharell, Lindsay Lohan sau Printul Charles.

Destul din culise, sa aflam cum s-au vazut lucrurile in mijlocul actiunii, prin ochii IQads, parteneri ai evenimentului Discovery in Romania.

Sa petrecem!

Joia trecuta ne-am adunat entuziasmati la Biavati Events,  pentru o petrecere exclusivista cu ocazia lansarii ultimului sezon al emisiunii Dynamo: Magia Imposibilului, difuzat pe Discovery incepand din 20 octombrie, in fiecare luni de la ora 22.00. Acolo ati ajuns si cei mai creativi dintre voi, castigatorii concursului tinut zilele trecute pe IQads. 

Toti voiam sa vedem magie. Sa ni se ia ochii, sa stam minunati cu gura cascata si sa ni se trezeasca pofta de necunoscut. Totul la un pahar de vin, alb sau rosu, dupa gust.

Responsabil de aceasta provocare a fost Dynamo, celebrul magician britanic de care tot vorbim. El a poposit cateva zile la Bucuresti si si-a adus cu el arsenalul de scamatorii si iluzionism la aceasta petrecere privata organizata de Discovery Romania.

In asteptare

Am asteptat, ne-am incalzit, ne-am pregatit sufleteste. Aparut-a si Dynamo, care, dupa ce a starnit audienta cu primele magii, s-a plimbat vitejeste prin multimea de spectatori, facand trucuri la fiecare masa, inconjurat de oameni veniti buluc, stransi compact in jurul lui, dornici sa vada si sa nu-si creada ochilor ce vad. 


Dynamo, inotand neinfricat prin multime

Am avut trucuri cu carti, trucuri de monede si sticle, dar si ceva care cu greu se poate numi truc. Cei mai sensibili erau nevoiti sa-si mute privirile cand Dynamo incepea sa-si contorsioneze degetul mic cum nu pot sa va explic. Asa, spre disperarea noastra, a tuturor celor care in viata de zi cu zi nu ne bucuram de aceeasi flexibilitate. 


- Asta care sare acum, asta era cartea dumneavoastra, zice Dynamo.
- Asta era, da. Cum ai facut domn'e?!

Daca se intampla sa nu-l prinzi prin aglomeratie, toate intamplarile erau transmise live si pe un ecran mare de tot, unde puteai urmari din confortul canapelelor albe din lateralul salii.


Voluntari s-au gasit fara probleme

Am fost incantati de cele intamplate, mai ales ca Dynamo nu era deloc un tip arogant, ingamfat sau cum te-ai mai gandi ca ar putea sa fie o vedeta de calibrul lui. Concentrat, dar foarte amabil, mergea pe la toata lumea, statea la poze si cate si mai cate.

 Una peste alta, o seara magica reusita. Acum, dupa ce l-am prins live, cum sa nu-l urmarim si la TV incepand cu 20 octombrie?

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related