MOCAPP și Frisbo susțin magazinele online românești să își extindă vânzările în Europa

MOCAPP și Frisbo susțin magazinele online românești să își extindă vânzările în Europa

MOCAPP, platforma de Influencer Ads care face legătura dintre branduri și influenceri, și Frisbo, platforma de e-fulfillment cu cea mai mare prezență în Europa, demarează un program comun de susținere a magazinelor online din România pentru extinderea rapidă și facilă a operațiunilor în afara pieței locale.

Astfel, magazinele online care vor să se extindă cross-border au posibilitatea, prin platforma MOCAPP, de a-și identifica rapid cumpărătorii cu popularitate în Social Media din peste 9 țări, astfel ajungând cu ușurință să repereze și să atragă cei mai credibili ambasadori, cu o fidelitate autentică față de brand.

De cealaltă parte, Frisbo preia depozitarea, ambalarea și livrarea comenzilor și oferă magazinelor online potențial de extindere prin deschidere spre piețe noi, în prezent având depozite active în 13 țări, cu posibilitatea de a deservi 24 țări în regim de livrare a doua zi, prin partenerii săi de curierat.

Inițiativa pentru internaționalizarea business-urilor de e-commerce românești este un program de accelerare susținut de expertiza bogată în marketing digital a echipei MOCAPP și eficiența rețelei europene Frisbo de fulfillment automatizat și își propune să sprijine creșterea competitivității retailerilor români, atât la nivel național cât și internațional.

Pachetul de susținere oferit în cadrul parteneriatului pentru magazinele online care vor să crească în regiune constă în reduceri de costuri, prin acces gratuit la utilizarea platformei MOCAPP și a bazelor de date cu influenceri, respectiv un voucher Frisbo pentru servicii de fulfillment în primul an de scalare internațională.

„Extinderea rapidă în piețe noi, sau chiar pe mai multe piețe simultan, presupune gestionarea eficientă a operațiunilor logistice. Prin Frisbo oferim un serviciu de fulfillment automatizat, plug and play, ușor de integrat cu multiple platforme de e-commerce și serviciile adiacente lor, care face posibilă scalarea business-urilor online oriunde în Europa cu minim de efort. Parteneriatul cu MOCAPP acoperă aproape la 360 grade nevoile clienților noștri la intrarea într-o piață nouă, facilitând crearea de campanii de marketing eficiente alături de influencerii cei mai relevanți pentru brand lor în noua piață”, spune Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.

„Am început anul trecut un demers prin care punem tehnologia noastră în slujba magazinelor online, astfel încât experiențele de cumpărare pe care le oferă clienților să fie unele cât mai autentice și să ajute la conversie și retenție”, menționează Florin Grozea, CEO al platformei MOCAPP. „Oamenii rezonează la mesajele de vânzare în care se regasesc, iar încrederea pe care un brand ne-o transmite este esențială, mai ales în perioadele de tensiune prin care trecem în ultimii ani. Autenticitatea este criteriul cel mai important în viața noastră atunci când facem alegeri - de cumparare și nu numai”, adaugă Florin Grozea.

Marți, 5 aprilie, la ora 10, MOCAPP și Frisbo susțin webinarul “Extinde-ți magazinul online cross-border”, despre direcțiile de evoluție ale pieței de e-commerce și cum soluțiile de influencer marketing și fulfillment automatizat te ajută să îți crești exponențial afacerea și să îți menții avantajul concurențial. Înscrierile la webinarul gratuit și accesul la ofertele MOCAPP și Frisbo se fac online.

Lansată în noiembrie 2019, MOCAPP este platforma Influencer Ads cu cel mai înalt grad de automatizare din România. Platforma deține cea mai mare bază de date în domeniu - peste 1000 de Influenceri din 9 țări, cu peste 191.700 de data-points.

Platforma a fost fondată de către antreprenorul Florin Grozea și a atras mai multe investiții, cea mai recentă venind din partea ROCA X și NETOPIA Ventures. În 2021 MOCAPP și-a făcut debutul pe piețele din Bulgaria, Polonia, iar din 2022 își propune intrarea pe piața britanică.

Frisbo este platforma de smart e-fulfillment cu cea mai mare acoperire în Europa, lansată în 2014. Viziunea Frisbo este dezvoltarea la nivel european și apoi global a unui nou standard de procesare distribuită, algoritmică, a comenzilor, contribuind la îmbunătățirea pieței de e-commerce prin susținerea și facilitarea extinderii cross-border a magazinelor online. În prezent, cele 25 de depozite operate de Frisbo se află în Marea Britanie, Germania, Austria, Italia, Spania Cehia, Polonia, Slovacia, Ungaria, Republica Moldova, România, Bulgaria și Chile, în care deservesc peste 200 de comercianți online, oferind livrare next-day în 24 de țări și integrându-se cu cele mai populare platforme de e-commerce și marketplace-uri din regiune.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related