De vorbă cu emoțiile noastre

De vorbă cu emoțiile noastre

E o dimineață în care n-ai chef de muncă. Ți-e greu să te ridici din pat, dar tragi de tine să reușești. La întrebarea “ce faci?” răspunzi mereu cu bine. Deși în interiorul tău se dă o luptă pe care nu o poți câștiga de unul singur.

Sentimentele nu sunt bune sau rele. Unele sunt mai greu de simțit, de dus, decât altele. Unele au nevoie să fie împărtășite ca să devină mai puțin intense. Dar e greu să vorbești despre ele când la nivel de societate le definim prin încadrarea în categoria emoțiilor “rele”.

Pandemia a amplificat toate stările astea care ne fac să ne simțim mai gri. Iar pentru cei din prima linie, medici și asistente, lucrurile sunt și mai dramatice. În săptămâna de Mental Health Awareness, The Laura Hyde Foundation și McCann Health London s-au inspirat din poveștile lucrătorilor din domeniul medical și au creat campania The Feelings unde tristețea, panica, teama, confuzia se întâlnesc și se auto-caracterizează printr-un cântec sensibil. Mi-a plăcut mult modul în care au reușit să destigmatizeze aceste emoții și le-au dat propria lor voce. Ajungi să empatizezi cu ele, să le asculți și să le înțelegi.

Un alt lucru care mi se pare valoros la spot e că ne provoacă să ne analizăm propriul limbaj emoțional și să identificăm emoțiile care se ascund sub umbrela “nu mă simt ok”. Poate că atunci când vom ști să numim ce simțim, ne va fi mai ușor să inițiem conversații despre asta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related