Sorin Trifu, HOLD Marketing: “Faptul că am intrat în industrie de foarte tânăr și am crescut odată cu trendurile, a fost atuul nostru principal!”

Sorin Trifu, HOLD Marketing: “Faptul că am intrat în industrie de foarte tânăr și am crescut odată cu trendurile, a fost atuul nostru principal!”

O agenție digitală de la zero la 99%!

Povestea HOLD Marketing este despre perseverență, despre dorință, despre curajul de a începe ceva de la zero, chiar și atunci când șansa pare potrivnică. Este despre încredere, atât în forțele proprii, cât și în forțele unei echipe unite, este despre înțelegere și dezvoltare, este despre perfecționare și atingerea noilor orizonturi.

Iar întreaga poveste a început în 2017, cu visul lui Sorin Trifu. Pe atunci, potențialul pieței digitale nu era explorat, dimpotrivă, de abia se stabilea. Iar Sorin a văzut oportunitatea, a înțeles potențialul și a acționat! 

Te-ai aștepta ca povestea să se oprească aici, să punem punct și să spunem că totul a fost fericit “până la adânci bătrâneți”, nu-i așa? Ei bine, obstacolele de abia atunci au început să apară. 

Fiind un teritoriu neexplorat, cu potențial imens însă fără “reguli de circulație”, fără “instrucțiuni de folosire”, începerea unei afaceri în digital era sinonimul mersului înainte cu ochii închiși. Însă, Sorin a avut un avantaj. Fiind tanar și cu spirit de observație ascuțit, s-a adaptat rapid noilor trenduri, a “învățat să înoate” în marea necunoscutului digital și, în decursul celor 5 ani, a reușit să strângă echipa HOLD Marketing.

În prezent, HOLD Marketing este una dintre agențiile de performance marketing din România ce se remarcă prin abilitatea de a-și depăși mereu limitele prin participarea activă la traininguri și conferințe de specialitate, cât și prin discuții și schimburi de opinii cu experți în domeniu. Cu o echipă completă, formată din Graphic Designers, PPC Specialists, Copywriters, Social Media Managers și Client Management, HOLD Marketing este pregatită pentru noile provocări.

“În 2022 va fi o expansiune a conținutului video, iar noi ca agenție ne pregătim pentru acest trend, pregătind echipe de animatori video care să producă conținut pentru TikTok, dar și YouTube. Animațiile video folosite în campaniile de YouTube au ajuns sa fie făcute atât de bine, încât marile branduri le folosesc inclusiv în plasamentele TV”, spune Bogdan Pirvu, Head of Design & Creativity. 

Portofoliul clienților HOLD Marketing include brand-uri de renume național și internațional precum Hosterion, Atlas Copco România, Roweb, Alphaville Arena. Pentru anul 2022 HOLD Marketing are deja planuri de extindere la nivel național, cât și în piețe internaționale, acolo unde sunt deja prezenți prin clienții lor locali: Norvegia, Bulgaria, Belgia.

“Faptul că am intrat în industrie de foarte tânăr și am crescut odată cu trendurile, a fost atuul nostru principal. În prezent industria crește fulminant de la an la an, iar brandurile își alocă și mai mult buget spre digital, ceea ne bucură foarte mult. Apariția de noi platforme ne provoacă imaginația și ne ține conectați la lumea reala.” afirmă Sorin Trifu, General Manager, HOLD Marketing. 

În 2021 cifra de afaceri a crescut cu 200%, iar numărul colegilor cu 100%. În prezent, agenția activează în peste 20 de industrii și declara că se poate acomoda rapid cu orice industrie nouă.

“Un lucru este cert, în fiecare zi facem un pas către viziunea noastră - să devenim cea mai puternică agenție din România cu specialiști din Craiova!” afirmă Sorin Trifu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related