Evolve your Exclusivity – Collective ridică ștacheta industriei de fashion din România cu noi lansări exclusive

Evolve your Exclusivity – Collective ridică ștacheta industriei de fashion din România cu noi lansări exclusive

Pentru rețeaua de magazine fashion Collective, unul dintre cele mai importante obiective ale comunicării de brand este crearea unei conexiuni puternice și autentice cu publicul țintă: persoane moderne, dinamice, din marile centre urbane, care iubesc să își exprime originalitatea prin stil și să facă din acesta semnătura lor personală.

Ce polarizează comunitățile iubitorilor de modă din România în jurul conceptului Collective? În primul rând atmosfera caldă și primitoare creată în magazine, designul unicat al vitrinelor, animate de fluturele simbolic Evolve Your Exclusivity, relația strânsă și interactivă creată cu publicul, relație dezvoltată permanent prin intermediul Clubului FF Group Exclusive și nu în ultimul rând, dinamismul și noutatea colecțiilor premium și luxury, selecționate și lansate în fiecare sezon.

În luna mai a acestui an, a fost rândul colecțiilor de primăvară-vară să devină vedetele unui eveniment special de lansare, eveniment organizat la magazinul Collective Câmpineanu, alături de agenția de marketing și comunicare Perceptum și susținut de parteneri precum Rhein Extra, Nespresso și Obsentum. A fost o zi dedicată modei, plină de surprize frumoase, atât pentru clienții magazinului, cât și pentru invitații speciali: influenceri de lifestyle, creatori de conținut fashion, designeri vestimentari și reprezentanți media. Printre aceștia s-au numărat: Alina Pușcaș, Flavia Barbu, Isabela Francesca, Ioana Vișănescu, Ellida Toma, Sensy, jurnașiști de la, Kanal D, AList Magazine etc.

Invitații au avut ocazia să asiste la un spectacol extraordinar de vioară, au degustat preparate gourmet și băuturi fine, iar clienții s-au bucurat de discount-uri și premii garantate la fiecare achiziție. Cu această ocazie, fluturii simbolici– Evolve Your Exclusivity – lansați de Collective au devenit purtători de premii speciale, de la branduri precum: Karl Lagerfeld, Laura8 Bijuterii, Obsentum și de vouchere Collective, Nespresso și StayFit.

Lansarea noilor colecții fashion este întotdeauna un bun prilej pentru Collective de a demonstra că moda înseamnă mult mai mult: este o parte integrantă a unui stil de viață original, captivant si  plin de bun gust.

“Prin comunicarea permanentă cu publicul nostru, dorim să creștem awareness-ul magazinului Collective Câmpineanu, ca destinație preferată a celor care își doresc să aibă acces la cele mai noi colecții fashion, dar și la branduri exclusive. Un alt obiectiv important este fidelizarea clienților actuali, de aceea continuăm să oferim membrilor Clubului FF Group Exclusive diferite avantaje, precum puncte bonus, dar și puncte cadou pe care le pot transforma în achiziții.

Am cultivat în jurul brandului Collective un public exigent, către care venim cu cele mai apreciate branduri și colecții “Statement”, de cele mai multe ori atemporale, care își păstrează titlul de “Most Wanted”, dincolo de trendurile sezoniere.  Ne place să spunem că oferim inspirație pentru un nou mod de viață. Unul original, autentic, intens, care pune cel mai bine în valoare personalitatea”, a spus Ana Maria Teodoroiu,  Marketing Manager FF Group.

Pentru toamna-iarna 2022, Collective pregătește deja lansări de colecții și branduri exclusive. Clienții vor putea achizițina cele mai noi creații Michael Korrs, Chiara Ferragni, dar și nume mai puțin cunoscute publicului din România, precum exoticul Tarifa Soul, un brand intercultural andaluzian dedicat libertății și autenticității femeii sau Despi, brand luxury brazilian.

Pentru a prezenta noutățile sezonului următor, Collective pregătește deja noi surprize, atât pentru comunitatea de influenceri și creatori de conținut fashion, cât și pentru comunitatea proprie de brand, clienți și iubitori ai modei, membri ai clubului FF Group Exclusive.

Collective reprezintă un concept modern de magazin multibrand care reunește mărci faimoase din lumea modei. Primul magazin Collective a fost lansat în centrul comercial Băneasa Shopping City și, odată cu deschiderea acestuia, Galeriile Famous Brands din București Mall și Plaza Romania și-au schimbat denumirea în Collective. În magazinele Collective, iubitorii modei pot găsi branduri internaționale recunoscute și apreciate: Scotch & Soda, Hugo, Boss, Karl Lagerfeld, Love Moschino, Chiara Ferragni, Calvin Klein, Guess, Coin Casa, Ted Bakers, și multe altele. Colecțiile brandurilor sunt prezente pe collectiveonline.com sau în cele cinci magazine din București. 

Perceptum Concept Agency - Un Concept Boutique al ideilor inovatoare, care fac diferența în marketing si comunicare.
Suntem o agenție de marketing full-service orientată spre rezultate, cu o experiență de peste 10 ani pe piață și un portofoliu de clienți ce cuprinde jucători importanți din domenii precum pharma&dermatocosmetics, auto, banking, IT, sports, HoReCa, food&beverages. Utilizăm strategii și tehnologii interactive de ultimă generație pentru a atrage și reține publicul țintă, livrăm campanii integrate de marketing și comunicare, marketing digital, evenimente experiențiale.
Serviciile noastre: Campanii multi-channel, Performance Marketing, evenimente experiențiale, video marketing, Social Media & Influencer Marketing, soluții video integrate în tehnologii hi-tech unice, Campanii PR, campanii CSR, creație si design, OOH advertising. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related