ontheroof este noua agenție de brand pentru Băneasa Shopping City

ontheroof este noua agenție de brand pentru Băneasa Shopping City

ontheroof a câștigat pitchul de brand & comunicare organizat de Băneasa Shopping City, devenind noua agenție parteneră pentru următorii ani.

Pentru foarte mulți dintre noi, Băneasa Shopping City este ”the mall”. Locul unde se lansează cele mai noi tendințe, unde descoperi un univers de branduri aflate în exclusivitate în România și unde trăiești experiențe noi atât pe partea de shopping, cât și pe partea de entertainment sau leisure.

Din acest insight au plecat strategia, conceptul și platforma de comunicare pe care ontheroof și Băneasa Shopping City își propun să construiască campaniile viitoare: “Newness never ends”.

 

Nou. Din nou și din nou.

Clienții centrului comercial sunt exploratori de „nou” by default, iar Băneasa Shopping City este locul în care „noul” nu se termină niciodată, se înnoiește non-stop. Mai mult decât atât, în contextul pandemiei, în care oamenii nu s-au mai bucurat de experiența fizică de shopping, vrem să le reamintim că „a ieși la mall” poate fi și o terapie a simțurilor.

Acesta este gândul câștigător care va deveni noua (he he) direcție de comunicare și care își propune să inspire oamenii să descopere trăiri noi, descoperind în permanență experiențe inovative în cadrul mallului – de la atingerea unui material, la probarea unui articol vestimentar și crearea unui outfit care oferă un sentiment de “perfect fit”, de la un film lansat azi până la un dish abia inventat.

Cam tot ce începe cu „hmm, trebuie să încerc asta” și se termină cu „hey, trebuie neapărat să încerci și tu”.

În plus, Băneasa Shopping City își propune să abordeze și subiecte de actualitate și să își dezvolte platforma de responsabilitate socială. Așa a venit și primul brief: „trebuie să facem ceva pentru elevii defavorizați, să le dăm șansă să își continue studiile”

 

Școala Fără Pauză. O experiență nouă de CSR

 

„Școala Fără Pauză” este o campanie de prevenire a abandonului școlar care își propune să ajute copiii din mediul rural să își continue studiile și să se întoarcă la școală după terminarea vacanței de vară. Deși învățământul este gratuit pentru toți copiii, mersul la școală este costisitor pentru mulți dintre cei aflați în zonele defavorizate. „Școala fără pauză” încurajează donațiile de haine, rechizite sau device-uri electronice, care să îi ajute pe copii să revină în bănci (online sau offline) din toamnă.

"Încă din momentul pitch-ului am simțit chimia dintre noi, ca agenție, și Băneasa Shopping City, ca brand. Avem în echipă oameni cu experiență, care au lucrat de-a lungul timpului alături de branduri mari din zona de fashion & entertainment, iar acest cumul de expertiză ne-a oferit încrederea că putem duce comunicarea Băneasa Shopping City la următorul nivel. Și am început în forță, printr-o campanie de CSR foarte dragă nouă, care rulează în paralel cu alte campanii tactice sau de brand.

Băneasa Shopping City nu e doar locul unde își dau întâlnire ultimele trenduri în materie de fashion, ci și locul unde se întâmplă o mulțime de lucruri bune. Cei din echipa Băneasa și-au luat un angajament – acela de a construi un viitor mai bun și de a inspira oamenii să devină o versiune mai bună a lor. Noi am venit cu partea creativă: research-ul, datele și insight-ul în jurul căruia s-a dezvoltat campania „Școala Fără Pauză”.

În vreme ce majoritatea campaniilor de acest gen despre elevi defavorizați sunt create în jurul ideii de viitor și de interdependență (viitorul lor depinde de noi, dar și viitorul nostru depinde de ei), noi am reușit să identificăm o problemă reală: mulți dintre ei intră în vacanță și nu mai ies. Pur și simplu nu se mai întorc la școală. Am construit campania în jurul ideii de intervenție imediată. Vrem ca oamenii să înțeleagă că elevii din mediul rural depind de donațiile noastre de acum pentru a continua să meargă la școală din toamnă.", ontheroof.

„În mediul rural, copiii trăiesc cu nesiguranța că într-o zi nu vor mai fi elevi, că vor fi nevoiți să renunțe la școală pentru că nu au strictul necesar. Foarte mulți dintre ei intră în vacanță și nu se mai întorc pentru că nu au minimul de lucruri de care au nevoie pentru a merge la școală – haine, rechizite sau device-uri, luând în calcul condițiile actuale. De aceea, Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine au lansat Școala Fără Pauză, o campanie de intervenție imediată și o inițiativă de prevenire a abandonului școlar care invită oamenii să doneze toată vara lucrurile de care copiii au nevoie pentru a reveni la școală din toamnă.", Daniela Matei, PR Manager Băneasa Shopping City.

 

Punctul de colectare a donațiilor este amplasat în parcarea exterioară Băneasa Shopping City și funcționează de joi până duminică, între orele 10:00 - 20:00. Dacă vrei să faci o donație, dar nu ești din București, o poți trimite prin curier la adresa Asociației Banca de Bine: București, str Dimitrie Salmen, nr. 28. Donațiile în bani se pot face direct în contul Asociației Banca de Bine: IBAN RO50 RZBR 0000 0600 2217 3887.

Inițiativa este sprijinită de Digi24, DigiFM și  EcoClean.

 

Echipa ontheroof care a pus umărul la campanie:
Andrei Niculescu – Creative Director
Paul Tănase – senior art
Irina Bădescu – junior copywriter
Cezar Dumitru Roșu – junior art
Mihai Puținelu – client service director
Diana Buzerinescu – junior client service

Echipa Băneasa Shopping City
Daniela Matei – PR Manager
Andra Gari – Marketing Manager
Anca Păun- Marketing & Events
Flavia Tache – Marketing & Events Specialist
Bianca Badescu – Tenants & Styler Coordinator

Asociația Banca de Bine
Violeta Bîltac – Președinte și Fondator

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related