Back to school cu LG, Interactions și 200 de cadouri garantate

Back to school cu LG, Interactions și 200 de cadouri garantate

Odată cu începerea noului an școlar, o lume întreagă se deschide în fața ta pentru a descoperi un univers plin de experiențe și premii cu LG TV. Participă la cea mai nouă campanie LG și poți câștiga cadouri smart atât pentru tine, cât și pentru cel mic. Cumpără în perioada 05.09.2022 - 30.09.2022 un LG OLED TV sau un LG QNED TV dintre modelele participante, înscrie factură în site-ul de campanie până la data de 03.10.2022 și primești cadou, în funcție de modelul TV înscris, un televizor LG 32LQ63806 perfect pentru experiențele de joacă sau învățare ale copiilor, sau o pereche de căști LG TONE Free FP5.

ˮTrăim într-o lume a imaginii. Suntem interesați ca, indiferent de momentul în care ne uităm la TV - în lumina puternică a zilei sau în semiobscurul nopții - și de tipul de conținut urmărit - filme, seriale, emisiuni de divertisment, emisiuni sportive - să ne bucurăm de aceeași calitate excepțională a imaginii. Este ceea ce televizoarele LG reușesc să ofere prin tehnologiile de ultimă generație. De aceea, suntem încântați de fiecare dată când consumatorii români aleg produsele noastre, iar în această campanie le răsplătim alegerea și cu 200 de cadouri garantate.ˮ Octavian Pascu, Online Manager LG Electronics.

Cele mai iubite cadouri sunt întotdeauna cele de la LG

Distracția și învățarea merg mână în mână cu LG TV 32LQ63806. Desenele, filmele și documentarele vor prinde viață în camera celor mici cu ajutorul imaginilor vii, al culorilor intense și detaliilor bogate, iar căștile LG TONE Free intra-auriculare te transportă într-o altă dimensiune a sunetului. Calitatea tehnologiei din sisteme de boxe a fost reproiectată special pentru cerințele tale și ale familiei tale. Designul este ergonomic, bateria îți oferă până la 22 de ore de distracție, cu o singură încărcare, iar apelurile sunt clare prin reducerea zgomotului și anularea ecoului.

ˮHook-ul campaniei a fost, desigur, celebrul back to school. E un moment care ne mobilizează pe toți, indiferent dacă ne pregătim sau nu de începerea unui nou an școlar. Echipa Interactions a realizat și implementat site-ul de campanie, ocupându-se, în același timp, de toată logistica premiilor și câștigătorilor.ˮ Camelia Creţu, Account Manager Interactions.

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și de automatizare: 50% business autohton și 50% business extern.

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related