ONG-urile au reușit să rămână aproape de publicul lor, chiar și în pandemie. Află de la Seara YP care sunt instrumentele practice pe care le-au folosit în comunicare, dar descoperă și alte metode recomandate de specialiștii în marketing și comunicare

ONG-urile au reușit să rămână aproape de publicul lor, chiar și în pandemie. Află de la Seara YP care sunt instrumentele practice pe care le-au folosit în comunicare, dar descoperă și alte metode recomandate de specialiștii în marketing și comunicare

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează marți, 20 septembrie, Seara YP dedicată comunicării ONG-urilor.

Seara YP: Instrumente practice pentru comunicarea ONG-urilor va avea loc de la ora 17:00. Specialiști în marketing și comunicare și reprezentanții ONG-urilor îi așteaptă pe cei interesați să participe la o discuție live pe platforma Eventmix.

Într-o piață suprasaturată de informație, este important ca ONG-urile să rămână vocale și relevante publicului țintă, folosind în același timp tool-urile cele mai eficiente pentru nișa lor. La Seara YP: Instrumente practice pentru comunicarea ONG-urilor, vrem să aducem în lumină exemple de "așa da" și să descoperim care sunt cele mai bune metode de comunicare pentru ONG-uri. Vă așteptăm cu drag!” a declarat Sabrina Dobrescu Președinte IAA Young Professionals România.

Cristian China Birta (Kooperativa 2.0), Anamaria Hâncu (Let's do it Romania), Andreea Dumitrescu (SOS Satele Copiilor) și Călin Biriș (Online Mastery) sunt cei patru speakeri principali ai acestui eveniment. Alături de ei vor fi prezenți Laura Vasile (SOS Satele Copiilor), Laurențiu Pop (Eventmix) și Sabrina Casandra Dobrescu cea care va modera întreaga discuție.

În timpul evenimentului, fiecare invitat va avea la dispoziție 15 de minute pentru prezentare și 10 minute pentru sesiunea de întrebări și răspunsuri, care va urma după aceasta. La final se vor organiza și sesiuni de networking alături de fiecare speaker.

Înscrierile se fac gratuit, completând un formular.

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.

IAA Young Professionals România este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sau studenţi în ultimii ani de studiu universitar, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi al comunicării. La nivel internațional, asociația are peste 1000 de membri din  12 țări.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals România sunt: CompetiţIAA (concurs de marketing și comunicare), Serile YP (dezbateri şi workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative) și Civic Vox (soluții de marketing pentru ONG-uri).

IAA YP România este câștigătoarea IAA YP Chapter Excellence Compass Award în 2016, 2018 și 2020, find desemnată ca cea mai activă și creativă filială YP din lume.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kooperativa 2.0

Kooperativa 2.0 este o agenție de Social Media, PR și Marketing Digital înființată în 2012 de antreprenori cu experiență de peste 10 ani în online. Cu o echipă de peste 35 de angajați, Kooperativa... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related