
Articole care fac referire la Kooperativa
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Kooperativa


MOCAPP lansează primul Influencer Accelerator din Sud-Estul Europei. Programul educațional începe în 2 Octombrie cu 8 module și 12 mentori din România, Anglia, Germania

Cifra de afaceri a Zitec a crescut cu 20% în primele șase luni din 2023 față de perioada similară a anului trecut, până la 14,7 mil. euro

Cel mai așteptat târg de job-uri entry-level din domeniul comunicării revine cu o nouă ediție în format fizic

S-a dublat numărul românilor care intenționează să participle la festivalurile de muzică de anul acesta

Vino la Seara YP: Navigating a recession in the digital age 2023 și află de la specialiști în MarCom cum poți să navighezi recesiunea în era digitalului și rolul pe care spațiul online îl joacă în cadrul unei crize financiare
![Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul de PPC, reclame blocate și solicitări neașteptate de la clienți](https://media.iqads.ro/2022/12/kooperativa-spill-the-tea-cover-410.jpg)
Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul de PPC, reclame blocate și solicitări neașteptate de la clienți
![Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul Social Media, tipologii de clienți și goana după engagement](https://media.iqads.ro/2022/10/kooperativa-spill-the-tea-cover-410.jpg)
Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul Social Media, tipologii de clienți și goana după engagement

ONG-urile au reușit să rămână aproape de publicul lor, chiar și în pandemie. Află de la Seara YP care sunt instrumentele practice pe care le-au folosit în comunicare, dar descoperă și alte metode recomandate de specialiștii în marketing și comunicare

Asociaţia Română de Relaţii Publice (ARRP) are un nou Consiliu de conducere. Cătălin Hosu este noul Președinte al Asociației

SocialPedia 36: Ce trebuie să știi despre Influencer Marketing în 2022, cu Robert Feraru, Mihnea Ratte şi Sergiu Penciu

Robert Nicolae Feraru și Cosmin Sipoș se alătură ownership-ului Kooperativa 2.0, devenind cei mai noi asociați ai agenției de comunicare integrată

Marin Apostol, Kooperativa 2.0: E rândul ca web3-ul să intre în prim-plan, iar aici Coinbase, Binance și OpenSea sunt în pole-position

Andreea Prioteasa, Kooperativa 2.0: Cum te poate ajuta faptul că rezonezi cu specificul unui brand în strategia de comunicare?

Livia Plămădeală, Kooperativa 2.0: Oare visează algoritmii concepte vizuale? De ce o incursiune în antichitate te-ar putea ajuta să nu te temi de roboții viitorului

Claudia Miler, Kooperativa 2.0: La începuturi, influencer marketingul era ca un fel de modă, acum există strategii și obiective măsurabile, iar clienții devin tot mai conștienți de importanța acestora

Începând cu luna octombrie, Kooperativa 2.0 devine membru al Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT)

Kooperativa 2.0 devine agenția de comunicare a Genesis College și anunță preluarea francizei finlandeze Kipinä
