Ansamblu de mijloace de actiune, constand in utilizarea tehnicilor moderne de marketing (de comunicare, indeosebi) pentru popularizarea programului, ideilor, personalitatii, ofertei electorale etc, unui candidat sau partid politic, punerea in practica a unor strategii de sensibilizare a electoratului, precum si pentru cunoasterea optiunilor, gradului de satisfactie, asteptarilor, intentiilor de vot ale alegatorilor - in vederea obtinerii unei adeziuni cat mai puternice. Principalele particularitati ale marketingului electoral vizeaza: - studierea pietei electorale - cercetarea atitudinii politice a electorilor, imaginea partidelor si a oamenilor politici, intentiile de vot s.a.; - elaborarea strategiilor de comunicare - segmentele-tinta de electori, tema si tonul campaniei, canalele si suporturile media utilizate; - organizarea logistica a campaniei.





![[Gen Punk] Distopic: Ceea ce ne dorim pe scena locală e mai mult spațiu pentru trupele care creează din pasiune, nu doar pentru că „asta se caută acum”](https://media.iqads.ro/2025/08/image00016-cover-410.jpg)
![[Visual Key] Mihai Adler: Ca art trebuie să știi ultimul trend de pe TikTok, chiar dacă nu-l faci pe brandul tău pentru că nu se potrivește](https://media.iqads.ro/2025/08/mihai-adler-cover-410.jpg)



![[Hai cu votul] Mihai Zmenta: Deși nu-s legat cu lanțuri de pământul din țara asta, îmi place România. E acasă. Aici vreau să trăiesc](https://media.iqads.ro/2025/05/img-1124-cover-410.jpg)

![[Hai cu votul] Emma Rădulescu: Votul nu e o soluție magică, dar e o armă pașnică extrem de puternică](https://media.iqads.ro/2025/05/fotojet1-cover-410.jpg)





![[Era Nesiguranței] Razvan Matasel: Trebuie sa intelegem consumatorul, omul, indiferent de cat de diferite sunt valorile lui de ale noastre. Si nu avem voie sa-l judecam](https://media.iqads.ro/2025/03/razvan-matasel-2-cover-410.jpg)
![[Newsletter Collection] Maria Cîrstea: Scrisorile de Bucurie sunt mai degrabă despre dorința mea ca oamenii să-și înțeleagă corpurile și, astfel, stările și reacțiile, să fie mai înțelegători și mai blânzi cu ei și cu cei din jur](https://media.iqads.ro/2025/02/foto-maria-bucuria-2-cover-410.jpg)


![[Rewind & Play] Mihaela Ganciu: Totul pare că ar putea fi rezolvat de „roboți”, nu? Personal, nu cred că astfel de aplicații pot „rezolva” comunicarea](https://media.iqads.ro/2025/02/16-cover-410.jpg)
![[Era Nesiguranței] Alex Dincovici: Lumea este impredictibilă și haotică, dar nu există doar două tabere, nu există doar două moduri de existență, și niciodată nu există o singură explicație sau o singură soluție](https://media.iqads.ro/2025/01/alex-dincovici-cover-410.jpg)

![[Rewind & Play] Alice Gavril: Poveștile fac parte din ADN-ul nostru și vor avea mereu un impact mai puternic și pe termen lung](https://media.iqads.ro/2025/01/portret-alice-cover-410.jpg)




![[Rewind & Play] Liviu Florescu: Pare că am intrat într-un ev mediu al advertising-ului. Văd mai mult tactici de tip click bait decât idei super creative](https://media.iqads.ro/2024/11/liviu-florescu-cover-410.jpg)









