[People of the Samsungverse] Tiberiu Arghir: Îmi doresc să îmi pot lăsa amprenta în organizație, să reușesc să implementez proiecte interesante și utile, care să aibă rezultate vizibile, de impact

[People of the Samsungverse] Tiberiu Arghir: Îmi doresc să îmi pot lăsa amprenta în organizație, să reușesc să implementez proiecte interesante și utile, care să aibă rezultate vizibile, de impact

Până la 30 de ani, cariera are prioritate: să înveți, să crești, să experimentezi, să evoluezi. După 30, se schimbă perspectiva: înțelegi că pentru a fi inspirat în muncă, ai nevoie de un echilibru în viața personală. Iar găsirea acestui echilibru este un proces în continuă derulare, spune Tiberiu Arghir, Digital Specialist Samsung.

Ca mai toți băieții, Tiberiu voia să se facă polițist în copilărie, dar a ajuns specialist în digital marketing. A trecut printr-un liceu de mate-info, printr-o facultate de finanțe, un masterat de audit și o experiență antreprenorială în e-commerce ca să ajungă aici și nu îi pare rău deloc. Toate experiențele l-au ajutat să se dezvolte și să își dea seama ce vrea să facă cu adevărat.

Sunt un tip devotat meseriei mele - îmi place să inspir și să fiu inspirat de proiecte, colegi, idei și cred cu tărie în performanță și rezultate foarte bune; dar ca să putem să inspirăm și să fim inspirați, e important să ne acordăm suficient de multe momente pentru a ne relaxa, a ne reîncărca fizic și mental – și, cel mai important, să acordăm timp și hobby-urilor, în timpul liber, spune Tiberiu. 

În seria editorială "People of the Samsungverse", realizată în parteneriat cu Samsung, cunoaștem oamenii companiei, dincolo de orele de program. De la momentele care i-au influențat în dezvoltarea lor, începutul la Samsung, sursele de motivație și inspirație și pasiunile lor, până la felul în care privesc relația dintre muncă și viață, rolul lor în echipă, proiectele în care se implică și perspectiva lor asupra domeniului pe care l-au ales. 

Povestim cu Tiberiu în continuare despre etapele lui de formare, cum s-a schimbat zona digitală în ultimii ani și echipa Samsung din care face parte, dar și despre natură, drumeții, muzică și momentele de restart din timpul liber.  


People of the Samsungverse

 

De la matematică și finanțe, la marketing digital

Sunt Tibi, am 35 de ani și sunt din Ploiești. Am terminat liceul de matematică-informatică și am continuat studiile de licență în Finanțe Bănci; parcursul de studii s-a finalizat cu un masterat în Audit și Gestiunea Afacerilor.

Când eram mic, voiam să mă fac polițist, dar nu regret direcția în care viața m-a dus.

În 2009, pot spune că am avut o experiență antreprenorială, un business propriu, în zona de e-commerce, care m-a ajutat să realizez cât de mult îmi place aria de digital marketing.

Pornind de la acest moment, am început să-mi dezvolt cariera și să investesc profesional în aceasta direcție, decizie care mă bucură până în prezent.

 

Pasiunile tale (dincolo de muncă)

Sunt pasionat de activitățile outdoor, în general.

Îmi place foarte mult să fac hiking pe munte; am o pasiune și pentru cycling, tenis de masă și tenis de câmp și, uneori în funcție de cum se prezintă iarna la noi în țară, practic și snowboarding-ul.

Momentele de restart și inspirație le găsesc în general în natură, în special la munte – e liniște, aerul e curat, priveliștea e captivantă și relaxantă.

Dar pentru că nu pot oricând să evadez în natură, mă folosesc și de muzică pentru a medita, a găsi idei noi, dar și a recalibra perspectiva la nevoie.

 

Relația dintre job & timp liber

E o relație destul de dinamică și uneori complicată.

Și afirm asta pentru că, așa cum încearcă fiecare dintre noi, îmi propun să găsesc un echilibru între timpul liber și cel personal; însă, din păcate nu mereu îmi iese. Mă las prins de deadline-uri, proiecte în curs și mă dedic complet, astfel încât să iasă cel puțin conform așteptărilor.

Știu însă că mai am de învățat time management și cred că o să ajung într-un punct echilibrat la un moment dat. 

Cred că până în vârsta de 30 de ani, echilibrul acesta nu există, iar balanța înclină înspre zona profesională foarte mult – avem alt drive, altă vlagă, vedem lumea altfel, descoperim lucruri noi, pasiuni noi, testăm mai multe zone, joburi, etc.

După vârsta de 30 ani însă, lucrurile par să se schimbe – și înțelegi importanța spațiului personal; așa cum spuneam, îmi propun să echilibrez aceste două direcții și să găsesc un mix potrivit pentru mine.

 

Filosofia ta de viață & muncă

Sunt un tip devotat meseriei mele - îmi place să inspir și să fiu inspirat de proiecte, colegi, idei și cred cu tărie în performanță și rezultate foarte bune; dar ca să putem să inspirăm și să fim inspirați, e important să ne acordăm suficient de multe momente pentru a ne relaxa, a ne reîncărca fizic și mental – și, cel mai important, să acordăm timp și hobby-urilor, în timpul liber.

 

Cum s-ar traduce pe un tricou :)

„If you can dream it, you can do it” – Walt Disney.

 

Povestea ta la Samsung

Sunt fresh în companie - am început job-ul la finele lunii iulie, deci în curând voi face trei luni de când lucrez în Samsung. Sunt sigur că o să am timp să descopăr și creez multe povești frumoase aici.

Atmosfera este foarte dinamică – nu există o zi asemănătoare cu alta și aste ne ține antrenați.

Fiind o companie foarte mare, apar destul de multe provocări și obstacole, dar cred că avem de învățat din ele și ne formează mult mai bine ca profesioniști adaptabili, pregătiți să vină cu soluții rapide.

 

Temeri și așteptări la început

Încerc să nu acord foarte multă importanță temerilor, ca să nu îmi pun singur obstacole.

Asteptarea mea era să găsesc un mediu de lucru civilizat, unde există sprijin din partea colegilor și, în general, atmosfera este prietenoasă și detensionată – și mă bucur să spun că am regăsit asta în cadrul Samsung.

 

Învățături

Importanța legăturilor intre și dintre colegi, susținută de o comunicare constantă între departamente  – sau, pe scurt, cum o echipă unită și aliniată poate face minuni.

 

Sarcinile și responsabilitățile tale

În prezent sunt responsabil de website-ul Samsung România, dar și de alte aspecte care implică partea de SEO sau interacțiunea utilizatorilor cu website-ul.

Partea bună este că, fiind responsabil de site-ul Samsung România, printre altele, provocările întâmpinate mă determină să găsesc soluții viabile, rapide, eficiente – și asta cred că e antrenant.  

 

Echipa

Echipa este foarte tânără și implicată - și asta cred că face diferența.

Există un mix de oameni care sunt de mai mult timp în companie - de la care ai foarte multe lucuri de învătat, cu oameni noi -  cum sunt și eu – și tineri, care completează acest know-how deja existent cu idei fresh, out of the box.

În general lumea este destul de ocupată și concentrată pe ce are de făcut. Partea bună este că reușim să găsim momente în care avem șansa să ne cunoaștem mai bine.

 

O zi obișnuită de muncă

Variază zilele, în mod evident, dar în general o zi obișnuită presupune multă „muncă de birou” - butonat la laptop, răspuns la mailuri, întâlniri, organizarea task-urilor și prioritizarea lor, etc. 

 

Evoluția digitalului

În 2009, zona de digital în Romania era încă la super început - iar multe magazine online de abia își începeau activitatea. Așadar, era un teren nou, bun de descoperit și cu mult potențial, evident.

Și iată, anul 2022, parte dintr-o nouă eră digitală. Lucrurile s-au schimbat foarte mult și s-a dezvoltat și digital-ul enorm și în România.

Multe (ca să nu mă avânt să spun toate) dintre corporațiile care se afla în București au sau vor să aibă operațiuni în mediul digital și simt nevoia expunerii unui public tintă, cu produsele și serviciile pe care le au în portofoliu. Și asta e absolut normal, o bună parte din public s-a mutat în online – așadar, orice companie ce are o strategie de marketing bine pusă la punct știe că digital is a must.

 

Rolul tău

Îmi doresc și sper să îmi pot lăsa amprenta în organizație, să reușesc să implementez proiecte interesante și utile, care să aibă rezultate vizibile, de impact.

 

O melodie cu care îți începi ziua de muncă

Sunt multe melodii interesante, dar aș începe mereu ziua cu Queen - The Show Must Go On.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Branded


Related