[Al doilea sex creativ] Alina Gavrila-Bortun: Iti trebuie o doza de barbatie, fara de care nu prea rezisti. Probabil ca trebuie sa muncesti mai mult, sa tragi mai tare, femeie find, pentru a fi bagata in seama

[Al doilea sex creativ] Alina Gavrila-Bortun: Iti trebuie o doza de barbatie, fara de care nu prea rezisti. Probabil ca trebuie sa muncesti mai mult, sa tragi mai tare, femeie find, pentru a fi bagata in seama

Departamentele de creație din agenții au fost, mult timp, o lume a bărbaților. Alina Gavrilă-Borțun, director de Creație Gavrilă & Asociații, și-a făcut loc în ea cu determinare, curaj și, da, o doză de bărbăție. Chiar dacă lucrurile s-au mai schimbat în ultimii ani, publicitatea din România continuă să aibă multe bube și tocmai acesta este motivul pentru care a acceptat invitația noastră de a vorbi despre ele. Pentru că a vorbi despre problemele de gen este un pas de normalitate. 

Hartuirea sexuala era un subiect tabu. Fetele sau femeile agresate taceau, pentru ca nici prin cap nu le trecea ca pot vorbi cu fruntea sus despre asta, fara rusine, fara sentimentul ca ar fi stigmatizate pe viata chiar daca victime.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related