[Al doilea sex creativ] Ema Prisca: Noi, femeile, suntem într-o luptă de recuperare de statut

[Al doilea sex creativ] Ema Prisca: Noi, femeile, suntem într-o luptă de recuperare de statut

Pentru Ema Prisca, începutul în publicitate a venit cu multă exploatare. Poate să o numească așa retroactiv. Atunci era doar o formă de normalitate. Atunci, nu știa cum să identifice sau să claseze diferitele tipuri de abuzuri. 

Să munceșți în weekend ani în șir neplătită sau să te facă să simți ultimul om că ai menstruație sau să-ți fie frică să rămâi gravidă că nu mai ai unde te întoarce la job era normalul, atmosfera de zi cu zi, povesteste Ema.

Ema a condus departamente de creație în agenții internaționale, a lucrat în patru țări, este absolventă a EMBA la Berlin School of Creative Leadership și profesor invitat la ESADE Business School Barcelona. Între timp, s-au schimbat multe în industrie. Dar când vine vorba de problemele de gen, nu s-a schimbat nimic esențial. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related