Taboola și Yahoo semnează un parteneriat strategic pe 30 de ani

Taboola și Yahoo semnează un parteneriat strategic pe 30 de ani

Venituri anuale estimate la un miliard de dolari; Monica Mijaleski, CFO Yahoo se alătură Consiliului Taboola. 

Yahoo și Taboola (NASDAQ: TBLA), cea mai mare platformă de ”Content Recommendation” din lume, au încheiat un acord comercial exclusiv pe 30 de ani. Această colaborare poziționează Taboola ca partener exclusiv pentru toate proprietățile digitale pe care Yahoo le deține și îi consolidează poziția de lider global oferind agențiilor de publicitate, editorilor web și comercianților posibilitatea de a-și distribui conținutul si a-și monetiza traficul prin formate de tip ”Native Advertising”.  

Acest parteneriat aduce Taboola pe proprietățile digitale emblematice pe care Yahoo le deține, respectiv 900 de milioane de utilizatori activi lunar în întreaga lume.  Împreună cu acoperirea Taboola în rândul a peste 9.000 de editori și 500 de milioane de utilizatori activi zilnic, parteneriatul oferă agenților de publicitate posibilitatea de a ajunge la consumatori în spațiile editoriale din rețeaua Yahoo prin date contextuale complexe oferite de Taboola. În cadrul parteneriatului, Yahoo își consolidează ofertele pentru comercianți, îmbunătățește experiența consumatorului în spațiul media și beneficiază de de valoare partajată în calitate de cel mai mare acționar Taboola. Monica Mijaleski, CFO la Yahoo, s-a alăturat Consiliului de Administrație al Taboola.

Acest parteneriat oferă un beneficiu imens pentru editorii web care lucrează cu Taboola în ceea ce privește veniturile și audiențele. Prin intermediul parteneriatului dintre Yahoo și Taboola, editorii, inclusiv proprietățile deținute și operate de Yahoo, vor beneficia de mai mulți consumatori premium în licitațiile din rețeaua Taboola, crescând automat calitatea și performanța. Colaborarea va dezvolta totodată noi segmente de audiență favorizând astfel calitatea afișării conținutului în Taboola și performanța campaniilor în functie de obiectivele urmărite.

„Suntem încântați să ne lansăm oficial în această călătorie cu Yahoo”, a declarat Adam Singolda,  fondator și CEO Taboola. „Acesta este un moment esențial în misiunea noastră de a construi o companie deschisă și extinsă în afara grădinilor zidite, folosind targetarea contextuală la scară masivă prin asocierea a 500 de milioane de utilizatori zilnici din rețeaua Taboola și aproape 900 de milioane de utilizatori pe lună din rețeaua Yahoo.  Ca parte a călătoriei noastre alături de Yahoo, declar că sunt încântat să investesc în domenii de mare interes pentru noi, cum ar fi <eCommerce> și <Header Bidding>. Cred că fiecare editor și fiecare agent de publicitate care lucrează cu Taboola va simți impactul pozitiv și semnificativ al acestui parteneriat – mai multe venituri, mai mulți utilizatori și mai multe audiențe de calitate. Există un val de beneficii care vine în calea partenerilor noștri. Sunt foarte încântat că Monica Mijaleski, CFO Yahoo, se alătură Consiliului nostru de Administrație și aștept cu nerăbdare să visăm și să executăm împreună în viitor. Astăzi este doar începutul.”

„Aștept cu nerăbdare să mă alătur Consiliului de Administrație Taboola, în timp ce ne angajăm în acest parteneriat care schimbă complet jocul”, a declarat Monica Mijaleski, CFO Yahoo. „Împreună ne vom valorifica punctele forte și resursele pentru a crea noi oportunități în ecosistemul publicității digitale. Sunt încântată să lucrez îndeaproape cu Adam și echipa Taboola pentru a ne atinge obiectivele și pentru a debloca potențialul publicității de tip <native> către mărci, editori și consumatori.”

Project Agora este partener exclusiv pentru Taboola în România și în alte 25 de piețe din Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related