Project Agora și Taboola implementează o nouă tehnologie AI care maximizează numărul de conversii

Project Agora și Taboola implementează o nouă tehnologie AI care maximizează numărul de conversii

Până la 110% mai multe conversii.

Project Agora și Taboola (Nasdaq: TBLA) lansează Maximize Conversions, o nouă strategie de bidding, care are la bază inteligența artificială pentru campaniile care au ca obiectiv generare de conversii. Project Agora și Taboola încheie un parteneriat exclusiv în 26 de țări din regiunea EMEA, inclusiv în România.

Cu Maximize Conversions, agenții de publicitate nu trebuie să mai ajusteze manual CPC-ul unei campanii. Ei stabilesc pur și simplu bugetul, iar algoritmul Taboola adaptează automat costul per click pentru a aduce cât mai multe conversii în limita bugetului alocat.

În ultimele trei luni, peste 50% dintre consumatorii Taboola la nivel global au adoptat deja Maximize Conversions. Printre ei se regăsesc Hyundai, ERGO, Leica Camera, Peugeot și Opel. Cu această schimbare în strategia de bidding au înregistrat o creștere de până la 110% a conversiilor, menținând în același timp un CPA constant. De asemenea, mulți advertiseri au obținut o reducere de până la 20% a costului per conversie. Pe lângă creșterea conversiilor, Maximize Conversions ajută la eficientizarea campaniilor, reducând la jumătate timpul în care advertiserii ajung la rezultatele optime.

Maximize Conversions poate fi utilizat cu sau fără un obiectiv CPA. Fără un obiectiv CPA definit, Maximize Conversions aduce cele mai multe conversii posibile la cel mai mic cost, în limita bugetului zilnic al campaniei. Atunci când este utilizat cu un obiectiv CPA definit, aduce cât mai multe conversii posibile în limita obiectivului presetat de advertiser, sau mai mic.

"Maximize Conversions a fost adoptat de advertiseri mai repede decât aproape orice alt produs", spune Adam Singolda, CEO și fondator Taboola. "Acest lucru se datorează faptului că le-a dezlegat mâinile: automatizează licitațiile CPC, oferă rezultate sigure și se bazează pe inteligența artificială antrenată cu o înțelegere profundă a consumatorului."

"Brandurile și agențiile de publicitate nu mai sunt obligate să experimenteze campaniile de performance la CPC. Ei își stabilesc obiectivele, iar AI face toată treaba. Inteligența artificială folosită de Taboola a fost antrenată să efectueze ajustări continue folosind sute de semnale de date de la peste 9.000 de editori și 600 de milioane de utilizatori activi zilnic, asigurând astfel că toate campaniile care folosesc Maximize Conversions au un avantaj competitiv uriaș în atingerea eficientă a obiectivului lor", adaugă Simona Otel, Media Sales Manager la Project Agora.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related