Project Agora lansează un webinar lunar gratuit despre publicitatea nativă

Project Agora lansează un webinar lunar gratuit despre publicitatea nativă

Mai sunt doar câteva zile până la prima sesiune a acestui atelier practic foarte interesant despre publicitatea nativă, iar Adrian Motirlichie, Country Manager pentru România la Project Agora, explică modul în care brandurile din România pot beneficia de pe urma acestuia pentru a-și întări strategia de afaceri, de ce a decis Project Agora să lanseze această inițiativă și cu ce se vor alege participanții din ea.

 

Până acum, am putea spune că publicitatea socială și cea de căutare au fost prioritatea pentru branduri. Publicitatea nativă a devenit și ea esențială pentru o strategie de afaceri reușită?

Astăzi, publicitatea nativă reprezintă al treilea pilon al fiecărei strategii media digitale reușite, iar Taboola, liderul global și partenerul exclusiv al Project Agora, primește partea leului din investiția media de mai multe milioane de dolari care a fost făcută în aceasta.

Publicitarii mută bugetele la publicitatea nativă fie pentru a ajusta amploarea marketingului lor de conținut și a activităților de PR digital, fie pentru a stimula conversiile și vânzările. Paleta de opțiuni, după cum arată numeroasele studii de caz reușite, este foarte diversă.

 

Cum pot brandurile să ajungă la clienții lor cu Project Agora și Taboola?

Publicitatea nativă le permite publicitarilor să controleze „momentele de decizie” ale consumatorilor, creând interacțiuni semnificative cu conținutul de brand, în momentele în care oamenii caută în mod activ să consume conținut, experiențe, produse sau servicii noi. Toate acestea se întâmplă în mediul a mii de distribuitori premium locali și internaționali, cum ar fi newsweek.ro, albra.ro, bucataras.ro, Business Insider, Bloomberg, MSN.

Cu ajutorul tehnologiei de recomandare a Taboola, pe care Project Agora o utilizează, interacțiunea este personalizată și are loc tocmai în momentul potrivit pentru a aduce rezultate reale în afaceri.

 

Care a fost ideea din spatele lansării acestui webinar?

Suntem mereu în căutarea unor noi modalități de a-i informa și de a-i ajuta pe publicitari să obțină rezultate concrete în afaceri. Atât echipa noastră, cât și partenerii noștri de la Taboola au o vastă experiență în publicitatea nativă și valorificarea ei la maximum.

Suntem bucuroși și nerăbdători să împărtășim acele cunoștințe într-un mod practic, cu bune practici și studii de caz și un tur propriu-zis al platformei. De asemenea, o sesiune de întrebări și răspunsuri le va permite participanților să pună orice întrebări doresc.

 

Ce vor obține publicitarii din aceasta?

Webinarul va explora în profunzime bunele practici și trucurile pe care le folosesc jucătorii de top pe platforma Taboola pentru a ajunge la consumatori noi cu momente de descoperire a produselor, pentru a determina luarea în considerare și a livra conversii care depășesc rentabilitatea preexistentă a cheltuielilor publicitare (ROAS).

Este o oportunitate unică în care publicitarii pot dobândi cunoștințe practice despre cum să transforme orice active de conținut pe care le au la dispoziție în experiențe publicitare relevante și să ajungă la publicul lor la scară mare în cadrul distribuitorilor de top ai Project Agora în România și la nivel internațional.

 

Sună grozav. Și când va fi prima?

Începem în forță miercuri, 30 septembrie, la ora 15:00. Ne bucurăm să o avem cu noi pe Rachel Zalta, Global Research & Insights Lead la Taboola, pentru a ne împărtăși bune practici bazate pe cercetări. Alături de ea, Leonidas Ropokis, Senior Technical Account Manager – Programmatic la Project Agora, le va oferi participanților un tur practic, participativ, și va răspunde la orice întrebări despre cum să îți crești vânzările cu ajutorul publicității native.
Vă așteptăm cu nerăbdare acolo.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related