Inventarul Native Yahoo în România, disponibil exclusiv prin Project Agora

Inventarul Native Yahoo în România, disponibil exclusiv prin Project Agora

Project Agora își dublează potențialul de livrare pentru campaniile de performance din România.

Project Agora a anunțat astăzi că, începând cu 1 ianuarie, inventarul de publicitate native Yahoo din România — care include Yahoo Mail și proprietățile digitale Yahoo administrate de Taboola — va fi disponibil exclusiv prin Project Agora. Project Agora este partenerul exclusiv al Taboola în 22 de piețe, inclusiv România.

Acest moment marchează un pas important pentru piața locală de advertising, oferind advertiserilor din România acces direct la mediile native premium Yahoo prin Realize, platforma de performance a Taboola. Prin combinarea expertizei locale a Project Agora cu tehnologia globală de advertising orientată spre performanță a Taboola, advertiserii pot activa campanii cu impact ridicat într-unul dintre cele mai mari ecosisteme de conținut din lume, inclusiv Yahoo Mail. Extinderea inventarului aduce beneficii semnificative, permițând livrarea unor campanii mai eficiente, bazate pe audiența vastă și extrem de engaged a Yahoo.

Cu aproape 900 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global și proprietăți emblematice precum AOL, TechCrunch, Yahoo Finance și Yahoo Sports, Yahoo este unul dintre cei mai importanți jucători în distribuția de conținut online. Această acoperire impresionantă este amplificată de Yahoo Mail, recunoscut pentru baza sa mare de utilizatori și nivelul ridicat de engagement. Dincolo de impactul major asupra ofertei Project Agora din România, acest parteneriat creează oportunități valoroase și pentru advertiserii care vizează piețe internaționale precum SUA, Marea Britanie, Germania și Franța, unde proprietățile Yahoo se numără printre cele mai utilizate de către consumatori.

Prin Project Agora și platforma Realize, brandurile și agențiile din România pot beneficia acum de:

  • Acces la plasamente native premium, cu vizibilitate ridicată, în Yahoo Mail și în proprietățile digitale Yahoo
  • Capabilități avansate de optimizare și performanță, activate prin platforma Realize
  • O experiență unificată de achiziție, optimizare și raportare, susținută de expertiză locală

Disponibilitatea exclusivă a inventarului Yahoo prin Project Agora se bazează pe parteneriatul global pe termen lung dintre Taboola și Yahoo, prin care Taboola este furnizorul exclusiv de publicitate native pentru proprietățile digitale Yahoo la nivel mondial, pentru următorii 30 de ani.

„Prin aducerea inventarului native Yahoo exclusiv în portofoliul Project Agora din România, deschidem noi oportunități de performanță pentru advertiseri”, a declarat Elena Tsiknakou, Chief Revenue Officer, Project Agora. „Prin Realize, brandurile și agențiile pot valorifica acum amploarea și mediile de încredere ale Yahoo, beneficiind în același timp de optimizare avansată, performanță măsurabilă și expertiză locală — totul printr-o singură platformă integrată.”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related