Mediapost Martech demarează proiectul The Future of Work: 52 Weeks of Automation Best Practices

Mediapost Martech demarează proiectul The Future of Work: 52 Weeks of Automation Best Practices

Mediapost Martech, parte a grupului francez Mediapost Hit Mail, companie specializată în automatizarea serviciilor de marketing, vânzări și suport pentru clienți demarează proiectul The Future of Work: 52 Weeks of Automation Best Practices, dedicat tuturor celor care își doresc să afle mai mult despre automatizare, dar și celor care au pornit deja în călătoria automatizării.

Cele 52 de săptămâni prind viață sub forma unui snackable content: clipuri scurte, perfecte pentru a fi comentate și share-uite cu cele mai utile tips and trick despre automatizarea proceselor interne și externe.

Lăsăm în continuare un scurt flavour de automation best practices, iar pentru restul săptămânilor, vă așteptăm aici:

De ce este important să educi și să câștigi încrederea clienților:

 

Despre colectarea feedback-ului prin sondaje automatizate:

 

Și, desigur, despre  un work management ușor:

 

Urmăriți Mediapost Martech pe LinkedIn și nu ratați nicio saptămână din The Future of Work: 52 Weeks of Automation Best Practices. 

Mediapost Martech oferă servicii de onboarding și consultanță automatizare prin intermediul platformelor HubSpot, Salesforce și monday.com pentru întregul spațiu EMEA. Acoperim exclusiv cu resurse interne toate fazele unui proiect de automatizare: consultanța inițială, arhitectura bazei de date, implementare efectivă, integrări, training personalizat și suport post-implementare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mediapost Martech

Serviciile Mediapost Martech acopera domenii precum Digital Transformation sau Marketing Automation. Ca parte a grupului Mediapost, ce include si Interactions precum si alte companii de comunicare si marketing... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related