O nouă inovație în DOOH semnată Fairway

O nouă inovație în DOOH semnată Fairway

Fairway lansează primul ecran digital 4K de mari dimensiuni, în format portrait, din România. Situat într-o zonă cu trafic intens din București, ecranul de ultimă generație este echipat cu cea mai nouă tehnologie LED, oferind o rezoluție uimitoare 4K UHD și imagini clare, ideale pentru grafica publicitară 3D.

McDonald’s România, prin intermediul agenției de media OMD România a realizat la începutul acestei luni primul spot 3D cu iluzie anamorfică difuzat pe noua platformă digitală, execuția fiind semnată de Wink Public Multimedia.

Dintre toate canalele media, outdoorul este cel mai viu mod de exprimare creativă: un mediu versatil, cu un potențial uriaș pentru idei și concepte inovatoare.

Fairway, compania românească de outdoor s-a poziționat, încă de la început, ca pionier al inovației, într-o permanentă căutare de noi modalități de exprimare și interacțiune cu publicul, în contextul unui peisaj autohton în general dominat de monotonie şi formate standard.

În anul 2019, Fairway a introdus pe piața din România prima platformă digitală mobilă denumită Toby The Moving Cube, aceasta fiind „ținta perfectă în mișcare” putând accesa zone în care nu sunt disponibile suporturi publicitare sau în care există restricții de amplasare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related