NUPO, brandul scandinav lider pe piața produselor alimentare pentru slăbit, a ales România pentru implementarea unui hub de creație

NUPO, brandul scandinav lider pe piața produselor alimentare pentru slăbit, a ales România pentru implementarea unui hub de creație
  • NUPO, brandul danez lider de piață în țările Scandinave, din categoria produselor alimentare pentru slăbit, a intrat în România anul trecut și în doar 8 luni a atins un număr record de 15.000 de clienți.
  •  În 2021 în Danemarca, numai în zona retail, NUPO a avut înregistrat vânzări de peste 24 milioane euro
  • Datorită rezultatelor extraordinare obținute, Head Quarter-ul NUPO din Danemarca a hotărât să creeze la București, un HUB de creație pentru piață europeană, în afara țărilor Scandinave.

Pierderea în greutate, exercițiile fizice și sănătatea au fost dintotdeauna principalele obiective pentru danezi, recunoscuți pentru stilul de viață sănătos. NUPO a intrat pe piață în anul 1981, din dorința și cu viziunea de a face din dietă o experiență pozitivă și sănătoasă. De atunci, produsele NUPO au fost testate și aprobate de peste 40 de studii clinice individuale care au demonstrat siguranța și eficiența acestora. După 40 de ani, NUPO a devenit în țările nordice, un stil de viață, fiind prezent în toate marile lanțuri de magazine și farmacii.

Brandul scandinav NUPO oferă produse destinate exclusiv dietei și menținerii fiind recomandat de peste 11 milioane de clienți din întreaga lume. NUPO este lider incontestabil în comercializarea produselor dietă în țările Scandinave cu o cota de 85% și a vândut până în prezent peste 220 de milioane de mese înlocuitori de masă în întreaga lume. În fiecare zi peste 22.000 de persoane recurg la înlocuitorii de masă NUPO pentru a înlocui dieta zilnică pentru a pierde în greutate și a ajunge să aibă un stil de viață sănătos. Produsele NUPO sunt comercializate în toată Europa, Australia și China. Pentru a asigura o calitate și siguranță alimentară desăvârșită, produsele NUPO sunt fabricate exclusiv în țările Scandinave ( Danemarca, Suedia) și Belgia.

De-a lungul anilor NUPO a investit constant pentru a oferi clienților din întreaga lume o experiență digitală excepțională, iar ca urmare a rezultatelor extraordinare din primele luni de prezență pe piață din România, Head Quarter-ul din Danemarca a hotărât să creeze la București, un HUB de creație pentru Piața Europeană în afara țărilor Scandinave. Rolul acestui HUB va fi acela de a crea content și de a furniza concepte globale de advertising, care vor fi adaptate specific pentru fiecare țară. Scopul principal fiind acela de a elabora idei și concepte noi pe o piață în care consumatorul final nu cunoaște suficient produsul.

Cu o echipă mică, dar extrem de motivată, NUPO România a reușit să implementeze cu succes, campanii realizate în marea lor majoritate pe baza conceptelor interne. Astfel, în luna martie, toată echipa de conducere și marketing NUPO Danemarca va fi prezentă la București pentru un workshop legat de brand, creație și o serie de întâlniri cu mai multe agenții de advertising.

NUPO este dieta de succes a țărilor scandinave, dezvoltată în anul 1981 la spitalul Hvidovre din Danemarca, de Dr. Flemming Quaade, cel mai important om de știință în domeniul obezității al țărilor Nordice. Acesta a elaborat o soluție care avea să schimbe viețile pacienților supraponderali și obezi. O formulă care să-i ajute să slăbească, oferindu-le cât mai puține calorii posibil, dar asigurandu-le în același timp echilibrul nutrițional necesar. Astfel a apărut dieta NUPO, Dieta Foarte Scăzută în Calorii (VLCD). 

De-a lungul celor peste 40 de ani de existență, Institutele de Obezitate, Diabet, Boli de Metabolism și Nutriție din țările scandinave și vest europene au solicitat în mod expres produsele NUPO pentru a îmbunătăți tratamentele pacienților, dar și pentru a normaliza parametrii lor biologici cum ar fi tensiunea arterială, colesterolul și glicemia. 

Produsele Nupo sunt certificate de către Agenția Europeană pentru Siguranța Alimentelor (EFSA), înregistrate la Ministerul Sănătății, conțin ingrediente aprobate de OMS și sunt produse în UE. Dieta Nupo se supune Legislației Europene și Naționale: EU2017/1798 completare la EU 609/2013 privind dietele înlocuitoare complete de mese, foarte scăzute în calorii.

*VLCD = Very Low Calorie Diet / Dietă foarte scăzută în calorii (Max.:800 Kcal/zi)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related