Bolt a lansat campania globală My best break-up, în care încurajează oamenii să se despartă de mașinile personale

Bolt a lansat campania globală My best break-up, în care încurajează oamenii să se despartă de mașinile personale

Bolt, super-aplicația de mobilitate, a lansat campania globală de brand My best break-up, prin intermediul căreia încurajează oamenii să renunțe la mașinile personale. Aceasta urmărește poveștile a șase persoane care s-au despărțit de mașinile pe care le dețineau și își împărtășesc experiența pe site-ul bestbreakups.com. Campania include și un clip de promovare cu cele șase personaje, creat pe fundalul baladei Best Part of Me, compusă în stilul anilor ’80 de artista estoniană Anett.

 

Andreea Magraon, Marketing Manager Bolt România, spune: „Prin campania My best break-up, lansată imediat după Ziua Mondială a Despărțirii (21 februarie), Bolt încurajează oamenii să iasă dintr-o relație cu mașinile personale, care de cele mai multe ori poluează, congestionează traficul și ocupă jumătate din spațiul care ar putea fi folosit de pietoni. Știm că pentru mulți, această idee pare greu de pus în practică, motiv pentru care am vrut să prezentăm experiențele și poveștile reale prin care au trecut cei care au avut curajul să spună stop. Se pare că viața lor nu doar că continuă, ci devine mai bună.”

Markus Villig, CEO-ul Bolt în vârstă de 29 de ani, nu deține permis de conducere, iar compania sa a intervievat șase estonieni, care au explicat de ce au renunțat la mașina personală și cum viețile lor au devenit mai fericite, sănătoase și sustenabile. Atât poveștile, cât și fotografiile campaniei se regăsesc pe site-ul bestbreakups.com.

Local, campania se desfășoară pe contul de Instagram al Bolt România. Utilizatorii sunt încurajați să publice un story cu tag companiei și să trimită un mesaj privat cu o fotografie cu ei și mașina personală, însoțit de motivul pentru care vor să se despartă. Pe baza poveștilor primite, pe 20 martie Bolt va alege trei câștigători, care vor primi fiecare curse gratuite în valoare de 500 de lei.

Inițiativa campaniei My best break-up vine în urma unui sondaj realizat printre utilizatorii Bolt din 17 țări europene. Rezultatele studiului arată că folosirea trotinetelor electrice Bolt a dus la evitarea a peste 20 de milioane de kilometri de călătorii cu mașina, echivalentul a peste 2,4 milioane de kg de CO2 (sau 18,5 milioane de pungi de plastic de unică folosință, sau peste 2600 de curse dus-întors între Paris și New York).

Bolt este super aplicația europeană cu misiunea de a face mobilitatea urbană mai accesibilă, sigură și sustenabilă.

Bolt are peste 100 de milioane de utilizatori în 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa. Compania urmărește să accelereze tranziția de la mașinile personale la mobilitatea partajată, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.

Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 25 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related