[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare

[Refresh creativ] Laur Răboj: Pe măsură ce avansezi prin publicitate, te maturizezi în așteptări și îți dai seama că viziunea ta romantică asupra publicității are dată de expirare

Flyere, broșuri, texte pentru felicitări de Crăciun. Așa a fost începiutul în publicitate pentru Laur Răboj, Co-Creative Director MAINSTAGE I THE AGENCY. A fost și cu mulți oameni care au avut încredere în el. A trecut prin Școala ADC, prin BBDO, GMP, Publicis, iar de doi ani e la Mainstage. Motto-ul lui ca director creativ este mai puțin eu, mai mult noi. Iar asta înseamnă multă învățare. 

Înveți de la ei. Înveți cu ei. Cu cât lucrez mai mult cu colegii mei, cu atât îmi dau seama ca cel mai important lucru e sa le ofer spațiu, spune Laur. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related