Money Chat by Raiffeisen Bank este cel mai ascultat podcast de brand din România și intră în Top 100 Spotify Podcasts ascultate de români

Money Chat by Raiffeisen Bank este cel mai ascultat podcast de brand din România și intră în Top 100 Spotify Podcasts ascultate de români

Podcastul Money Chat by Raiffeisen Bank a intrat în Top 100 cele mai ascultate podcasturi din România, direct pe locul 56.

Money Chat este podcastul de educație financiară din cadrul platformei de informare și educație Money Bistro, aflată în al cincilea an de activitate și este un proiect care și-a propus să îi educe pe ascultători cum să-și gestioneze banii și să ia decizii financiare informate, prin discuții despre economie, investiții, banking, antreprenoriat și multe alte subiecte relevante.

Cu o abordare interactivă și o viziune de conținut modernă asupra finanțelor personale, podcastul, găzduit de Andreea Remețan, se adresează tuturor celor care doresc să înțeleagă mai bine cum funcționează banii și cum pot să-și îmbunătățească situația financiară.

În cele 10 episoade ale celui de-al doilea sezon toți invitații fac parte din echipa de profesioniști ai Raiffeisen Bank, fiecare dintre aceștia contribuind la informarea și educarea publicului cu privire la crearea unui plan financiar sănătos și sustenabil.

Cu 2 episoade rămase până la finalul proiectului, sezonul 2 are o medie a ascultătorilor de cel puțin 3 ori mai mare față de sezonul pilot, iar pe primele 5 episoade a atins deja peste 85% din obiectivele campaniei.

Laura Mihăilă, Director of Marketing, Communication and CX la Raiffeisen Bank: În ultimii ani, importanța educației financiare a câștigat o atenție sporită din partea publicului din România. Ca urmare, proiectul Money Chat a fost inițiat pentru a oferi resurse utile de informare pentru cei care doresc să-și îmbunătățească abilitățile de gestionare financiară și este un răspuns la nevoile în permanentă schimbare ale publicului. Ne bucurăm că proiectul a înregistrat succes în rândul publicului larg dar nu ne oprim aici. Bankingul este personal și se concentrează pe nevoile, dorințele și planurile fiecărui client. Îi invităm pe pasionații de planificare financiară să se adreseze unui expert Raiffeisen Bank pentru un plan personalizat, în funcție de dorințele și nevoile lor, pentru a afla cum pot să pună în practică cele învățate în Money Chat”. 

În crearea proiectului, agenția Rogalski Damaschin și-a propus să creeze o platformă de comunicare digitală actuală și inovatoare pentru Raiffeisen Bank, prin intermediul căreia să se adreseze publicului cu subiecte relevante și interesante, iar Money Chat este una una dintre componentele strategiei de comunicare a băncii și este răspunsul băncii la nevoia constantă de educație financiară identificată în rândul românilor.

Money Chat poate fi ascultat pe platforma de streaming audio Spotify și pe website-ul Money Bistro.

Raiffeisen Bank Romania, o bancă universală de top, este activă pe piața bancară din România de 25 ani și servește peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4900 de angajați, 295 unități, 1131 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

Cu peste 15 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai mari și performante agenții de Relații Publice din România, cu un portofoliu de clienți care activează în industriile de energie, tehnologie, banking și produse de larg consum.  Agenția este membră a PR PROI Worldwide și este clasată pe locul 3 în topul celor mai creative agenții din EMEA.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related