Imager continua campania integrata de comunicare pentru Guzu Chim

Dupa lansarea campaniei de imagine pentru compania producatoare de vopsele, agentia deruleaza acum o noua campanie, pentru cel mai important brand al companiei: vopseaua Savana.
"Savana e un brand special pentru Imager. Vrem sa facem din acesta cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie", spune Andreea Bonis, Account Manager la Imager.

"Ne-au placut ideile celor de la Imager pentru ca au comunicat puterea de acoperire a vopselei Savana intr-un mod memorabil, speram noi", explica Marga Alexe, director de marketing Guzu Chim.
Campania ruleaza deja pe mai multe statii TV si are doua executii - Trafaletele si Bungee Jumping.
"Cei de la Tandem Film cu care am filmat spoturile au fost niste eroi. In mai putin de 16 ore am filmat doua spoturi. Pentru Bungee Jumping, l-am pus pe "Pirelli", cascadorul nostru, Stefan Oancea - sa sara de vreo 15 ori de pe terasa unui bloc de 5 etaje.", spune Traian Panghe, Directorul de Creatie al Imager.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related