Articole care fac referire la Media Planner
3 povești care ne unesc. O campanie Raiffeisen Bank România, semnată de Publicis și Publicis Relations
O altă hartă a României. Aceea a gustului bun, a locurilor mai puțin știute și a rețetelor redescoperite alături de PENNY
L’Oréal Paris Préférence Vivid Colours este hair stylist pentru Irina Rimes în primul concert în Metaverse din România
O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers
Timp de două săptămâni, bucureștenii au trăit o experiență DRAMAtică în Casa Niță – o construcție improvizată de 11 mp care reprezintă „acasă” pentru milioane de români
Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează Profi Evolution, campania de lansare a noului concept de magazine Profi
Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează prima campanie de comunicare pentru Building Companion, platforma constructorilor profesioniști
Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează MEȘTERAPEUTUL, prima campanie de comunicare pentru MACON, standardul pieței românești de BCA
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
OMV ridică ștacheta și aduce cafeaua Single Origin 100% Arabica în restaurantele VIVA CAFÉ. Mihai Chiriță: Cafeaua unește oamenii!
Electronic Arts România caută oameni talentați care au în comun pasiunea pentru jocuri și tehnologie, prin campania “Unique Together” semnată de Golin
Profero gets BE-KIND și coordonează comunicarea digitală a brandului în România, sub umbrela creativă „BE-KIND gets me”
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
[U-Talks] Vlad Ifrim (URSUS): „Cei mai mulți festivalieri îmbină cu ușurință mai multe evenimente pentru că fiecare dintre ele oferă altceva”
Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu
[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România
PAID România şi Mullen susțin declararea zilei de 4 martie ca Zi Națională de Conștientizare a Dezastrelor Naturale
[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm
[Cook-off publicitar] Credential culinar Media Investment: variatii cu pui, manzat, linte si papanasi




















![[Cook-off publicitar] MediaCom vine in regim full-service la Cupa Agentiilor la Gatit by Selgros](https://media.iqads.ro/2018/10/mediacom-cover-410.jpg)


















