Touch Communications semnează campania socială şi educaţională „De Paşte ne pregătim și sustenabil sărbătorim” pentru Nhood România

Touch Communications semnează campania socială şi educaţională „De Paşte ne pregătim și sustenabil sărbătorim” pentru Nhood România

10 şcoli din Bucureşti şi din ţară au primit echipamente IT şi materiale didactice în valoare de 500 de euro fiecare, în urma campaniei „De Paşte ne pregătim și sustenabil sărbătorim”. Alte 7 şcoli, participante în campanie au primit, din partea organizatorilor, premii de participare.

Centrele Comerciale Auchan & Aushopping şi Centrul Comercial Drumul Taberelor în parteneriat cu Asociația Butoiașul cu Zâmbete şi agenţia de publicitate Touch Communications, au organizat, cu ocazia sărbătorilor de Paşte, o campanie socială cu o mare componentă educativă, de susţinere a învăţământului din România. 17 şcoli din toată ţara au intrat într-o competiţie a celor mai frumoase, creative, dar şi sustenabile ouă de Paşte, care au putut fi admirate în mai multe centre comerciale din ţară. Cele mai frumoase exponate au adus premii pentru școlile care le-au creat.

„Copiii sunt viitorul, iar pentru ca viitorul să fie unul sigur şi de care să ne bucurăm, copiii noştri au nevoie de şcoală. Nhood România organizează periodic campanii şi concursuri pentru susţinerea educaţiei în comunităţile în care ne dezvoltăm. Doar făcând front comun cu profesorii minunaţi din jurul nostru, cu părinţii şi cu elevii construim metode de evoluţie sustenabilă, de grijă continuă şi de educaţie modernă. Facem acest lucru pentru că ne simţim datori să fim un exemplu de implicare, un partener de încredere şi un model de etică în afaceri”, susţine Iuliana Aldea, Marketing Manager Nhood România.

Instituţiile de învăţământ care şi-au dorit să susţină educaţia copiilor aflaţi în situaţii dificile, au primit din partea organizatorilor campaniei „De Paşte ne pregătim și sustenabil sărbătorim” un ou imens, cu înălţimea de un metru, pentru a-l decora creativ, dar şi sustenabil. Creaţiile copiilor au fost expuse, în Săptămâna Mare a Paștelui Ortodox, în Centrele Comerciale: Centrul Comercial Drumul Taberelor, Centrul Comercial Aushopping Oradea, Centrul Comercial Aushopping Iris Cluj, Centrul Comercial Aushopping Găvana din Pitești, Centrul Comercial Auchan Craiovița, dar şi pe paginile de Facebook a celor 5 centre comerciale, unde au stârnit un interes uriaș printre fanii acestora.

La finalul campaniei au fost acordate câte 2 premii pe fiecare locație în valoare de 500 de euro fiecare, unul acordat la concursurile de pe paginile de Facebook, iar altul acordat de către o comisie de votare formată din reprezentanţi ai organizatorului. În total au fost oferite premii in valoare de 5.000 de euro școlilor implicate în campanie. Școlile implicate în proiect, de pe fiecare locație sunt:

După această etapă, ouăle decorate frumos şi sustenabil de elevii şcolilor participante la această campanie vor fi scoase la licitaţie de către Asociația Butoiașul cu Zâmbete. Mai multe companii din România vor avea ocazia să doneze/sponsorizeze creaţiile celor mici, iar suma obținută va fi direcţionată exclusiv, pentru susținerea copiilor proveniți din familii defavorizate, în vederea sprijinului în procesul educațional sau al reducerii abandonului școlar.

O campanie reușită reprezintă mixul perfect format dintre: concept, organizare, comunicare, implementare și nu în ultimul rând implicare. Din punct de vedere marketing campania a fost un real succes, am avut componentă de offline cu inducție în online, componentă socială, dar totodată și educativă, îndeplinind KPI-urile campaniei și componenta etică a marketingului. De altfel, toate părțile implicate în campanie au avut de câștigat: Nhood România pentru promovarea valorilor de sustenabilitate și comunitate, Asociația Butoiașul cu Zâmbete pentru donațiile pe care le va primi în urma licitației, iar agenția noastră pentru succesul și notorietatea pe care le-au atras campania. Pornind de la exemplul acesta de succes, obiectivele pentru viitoarele campanii ale clienților noștri sunt să ne autodepășim și, bineînțeles, să susținem comunitatea din care facem cu toții parte.”, susține Mihaela Aftodor, Account Manager Touch Communications.

 

Credits:

Echipa Touch Communications
Mihaela Aftodor – Account Manager
Mădălina-Nicoleta Nădejde – Account Executive
Gabriela Gârjoabă – Coomunications Consultant
Delia Băceanu – Graphic Designer
Georgiana Țîmpău – Graphic Designer
Alex Filp – Field Executive
Beniamin Obluc – Field & Logistic Manager
Cristina Stănculescu – Area Manager
Claudia Zhilipotok– Area Manager
Lidia Gafencu – Area Manager

Echipa Nhood
Iuliana Aldea - Marketing Manager Nhood România
Ica Diaconu – Center Manager Drumul Taberelor
Simona Nuță – Center Manager Auchan Craiovița
Valentin Dadus – Center Manager Aushopping Găvana (Pitești)
Marius Baciu – Center Manager Aushopping Iris (Cluj)

Echipa Butoiașul cu Zâmbete
Florentina Baloș-Cioropină - Președinte

 

NhoodNumele este nou, dar istoria noastră este alcătuită din 45 de ani de experiență și evoluție. Contextul nostru este solid și viziunea noastră este spre viitor. De la înființarea sa ca ramură imobiliară până la organizația care este astăzi, dedicată serviciilor, am acționat mereu punând clientul și cetățeanul în centrul a ceea ce facem. Numele nostru reprezintă contracția cuvântului Cartier: suntem vecinul bun, ne sprijinim clienții să-și satisfacă fiecare nevoie și îi ascultăm pe cetățeni pentru a crea bunăstare pentru toată lumea. Ne dorim ca proiectele noastre să aibă un triplu impact pozitiv. Măsurăm modul în care acțiunile noastre contribuie la mediu, societate și economie pentru a genera performanță pe termen mediu și lung. Așa că sprijinim cuvintele cu acțiuni, asigurându-ne că putem măsura și urmări progresul nostru în ceea ce privește planeta, oamenii și dezvoltarea.

Butoiașul cu Zâmbete a luat naștere prin președintele acesteia Florentina Baloș-Cioropină, în urma sutelor de acțiuni întreprinse de-a lungul ultimilor ani. La început, prin voluntariat în cadrul multor asociații, ocazie cu care am interacţionat cu viața „de dincolo” de granițele orașului. După voluntariat, am început prin a face acțiuni pe cont propriu. La început au fost unul, doi copii, după care am ajuns să cunosc una, două familii, ajungând în prezent să iau contact cu mai multe sate și comune. Acest ONG a apărut deoarece întotdeauna am știut că oamenii lucrează cu oameni și că numai împreună putem dezvolta proiecte de durată, sustenabile, proiecte de un real folos pentru comunitate și care să ducă la rezultate vizibile cu adevărat.

Oricine, de oriunde, merită un zâmbet și o rază de lumină în viața sa.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related