În urma procesului de rebranding derulat de Brandocracy, The Digital innovation Hub in Transilvania și-a lansat miercuri noua identitate vizuală, în cadrul IQDigital Summit Cluj

În urma procesului de rebranding derulat de Brandocracy, The Digital innovation Hub in Transilvania și-a lansat miercuri noua identitate vizuală, în cadrul IQDigital Summit Cluj

The Digital Innovation Hub în Transilvania susține digitalizarea antreprenorilor români aflați la început de drum în business.

Transilvania DIH, primul centru de inovare digitală din România, care acționează în Regiunea Nord-Vest, recunoscut ca operațional de către Comisia Europeană, devine The Digital Innovation Hub în Transilvania și își propune ca în următorii trei ani să educe și să susțină procesele de transformare digitală a sute de IMM-uri românești aflate la început de drum, a anunțat Bianca Muntean, fondator și coordonator al proiectului, pe scena Operei Naționale din Cluj Napoca unde a avut loc ieri IQ DIGITAL Summit, cel mai amplu eveniment despre impactul inteligenței artificiale în societate și business. 

În fața a peste 1.200 de antreprenori români, coordonatorul The Digital Innovation Hub în Transilvania (TDIHT) a prezentat noua identitate vizuală, parte a strategiei de brand și noii poziționări, un demers susținut de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare, cu finanțare din partea Uniunii Europene, în cadrul Orizont 2020, dezvoltat de echipa de experți Brandocracy, coordonată de Anca Rarău.

Astfel, The Digital Innovation Hub în Transilvania (TDIHT) își consolidează rolul și misiunea de a crea o comunitate în jurul conceptului de digitalizare precum și de a accelera accesul antreprenorilor români la beneficiile inovației în IT.

The Digital Innovation Hub in Transilvania este unul dintre cei mai dinamici actori în domeniul inovării și transformării digitale și suntem mândri să oferim acest ecosistem extins, care aduce împreună companii, start-up-uri, administrația locală, universități și alte organizații, toate axate pe dezvoltarea și implementarea soluțiilor digitale de vârf. Suntem nerăbdători să implementăm noua noastră strategie în toate aspectele activității noastre.Vrem să sprijinim evoluția și creșterea cât mai multor organizații și firme din regiune, oferindu-le acces la expertiză de vârf și servicii personalizate care să le ajute să-și atingă obiectivele de business, cu ajutorul digitalizării”, a declarat  Bianca Muntean, fondator TDIHT.

The Digital Innovation Hub in Transilvania a lansat, recent, o nouă invitație antreprenorilor români și administrațiilor locale din regiunea Nord-Vest să aplice pentru a fi sprijiniți, de către specialiștii TDIHT, în procesele de digitalizare.

În 6 iunie, am deschis cel de-al doilea apel de selecție a beneficiarilor, valabil până la data de 30 septembrie 2023, prin care se pot accesa servicii în valoare de până la 120.000 de euro. Deja, în cadrul primului apel, derulat la începutul acestui an, am selectat 28 de companii din Transilvania care vor beneficia de suportul nostru pentru a se dezvolta”, a spus Bianca Muntean.

"Prin noua strategie de brand și poziționare, The Digital Innovation Hub in Transilvania transmite un mesaj de facilitator, de lider care oferă suport, se asigură că nu rămâi în urmă și te ghidează să creezi conexiuni valoroase la nivel uman și de business. Astfel, se generează acel spațiu sigur unde membrii comunității nu doar că sunt la zi cu cele mai noi informații despre digitalizare, dar se simt confortabil cu inovația, cu digitalizarea, cu schimbarea, fiind inspirați să acționeze", a declarat Anca Rarău, Brand & marketing strategist, fondator Brandocracy.

Menirea The Digital Innovation Hub in Transilvania este să aducă împreună antreprenorii și specialiștii în digitalizare, astfel încât oamenii potriviți să colaboreze pentru a genera rezultate valoroase în business și în societate. Aceasta este și simbolistica noii identități vizuale. 

Digitalizarea și inteligența artificială au devenit deja parte din viața de zi cu zi a oamenilor, iar pe măsură ce este introdusă în practica de business, inovația stimulează creșterea noilor industrii, având potențialul de a transforma modul în care funcționează companiile și chiar de a le revoluționa activitatea. The Digital Innovation Hub in Transilvania a înțeles că procesul de construcție de brand și strategia de marketing reprezintă o investiție foarte importantă care  ajută întregul ecosistem să evolueze și să-și atingă obiectivele”,  a adăugat Anca Rarău, Brand & marketing strategist, fondatorul Brandocracy.

Echipa de proiect a fost reprezentată din partea The Digital Innovation Hub in Transilvania de Bianca Muntean, coordonator și fondator, Mihai Pop, Manager Operațiuni, Adela Bernad, Specialist Comunicare & PR, Antonia Duma, Specialist Comunicare & PR, Andreea Toma, Manager de Proiect, iar din partea Brandocracy de Cipriana Stan - Senior Digital Strategist, Georgiana Iancu - Management & Marketing Strategist, Alexandru Ion – Senior Designer, Anca Rarău – Brand & marketing strategist.

 

The Digital Innovation Hub în Transilvania este un consorțiu regional format din 14 organizații, 6 parteneri și 8 parteneri asociați, care a fost creat în 2017 de principalii actori de inovare din regiunea de Nord-Vest a României. Misiunea asumată de TDIHT este de a consolida ecosistemul regional de inovare și de a accelera procesul de transformare digitală a IMM-urilor și a sectorului public. TDIHT are un rol strategic în catalizarea potențialului și a capacităților regionale de inovare. Pe de altă parte, acționează ca furnizor de competențe, know-how, programe de inovare, sprijin pentru startup-uri și IMM-uri. Viziunea TDIHT este de a crește competitivitatea, printr-un amestec inovator între tehnologii, competențe, abordare sistemică, modele operaționale, iar în acest scop angrenează și implică actorii regionali relevanți și se adaptează proactiv la tendințele europene și globale. TDIHT a fost prezentat ca exemplu de bună practică în raportul de recomandări publicat de Grupul European de Experți în Clustere din cadrul Comisiei Europene, pentru parteneriatul puternic construit în cadrul DIH și pentru abordarea transsectorială.

TDIHT este parte din Rețeaua Europeană a Centrelor de Inovare Digitală (EDIH) și a accesat o finanțare din programul Europa Digitală și din partea guvernului României prin POCIDIF. Este primul DIH operațional din România, recunoscut în 2019 drept „Fully Operational DIH” de către Comisia Europeană JRC și, de asemenea, finalist la Digital Innovation Hub Champion Challenge 2019 de la Madrid. TDIHT este, de asemenea, coordonatorul rețelei naționale a DIH-urilor românești pe platforma DIHNET.EU și inițiatorul asociației reprezentative a DIH-urilor din România, RODIH. 

Lansat în septembrie 2017, Brandocracy este un concept-platformă ce reunește profesioniști cu competențe și experiență ridicată care asigură consultanță în construcția de brand, marketing strategic, identitate vizuală, customer experience și employer branding, pentru firme din diverse domenii de activitate, cu expunere națională și internațională. În spatele oricărui brand sunt oameni. Brandocracy este conceptul prin care sunt aduse împreună acele persoane, percepții și decizii care dau forță unui brand. În procesul de consultanță sunt integrate obiectivele de business cu cele de brand, iar strategia de marketing e construită având permanent în atenție cultura organizațională, un leadership autentic și experiența clienților. Portofoliul de proiecte ale Brandocracy numără peste 50 de companii românești și internaționale, branduri care își desfășoară activitatea în domenii variate: medical, IT, construcții, financiar, HoReCa, educație, turism, juridic, arhitectură, distribuție, producție materiale de construcție, cultural, media, dar și clienți individuali – pentru zona de personal branding.

Efectele generate în business în urma proiectelor realizate de Brandocracy reprezintă unul dintre motivele pentru care fondatorul Brandocracy a fost unul dintre finaliștii Business Awards Review, ediția 2022, la categoria ”Antreprenorul Anului”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related