
Articole care fac referire la Digital Strategist


Food & Glory, împreună cu agenția Saatchi&Saatchi, lansează „Restaurantul de acasă” – un nou serial online care aduce experiența unui restaurant direct în confortul casei tale

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

Saatchi & Saatchi și 7DAYS lansează primul tool digital din România prin care îți poți afla ADN-ul muzical

Magnum și The Geeks lansează Magnum Vibe Royale: Înghețata și Gamingul se întâlnesc într-un game show unic

Naționala Feminină de Fotbal continuă campania împotriva stereotipurilor: Modele de Femeie – ediția 2024 – ALBUM DE FAMILIE

Next Advertising și Hermosa lansează campania Atelierul de complimente - o invitație dedicată tuturor femeilor ce încurajează schimbul sincer de aprecieri

Next Advertising și FRF lansează Modele de Femeie 2023. O campanie pentru normalizarea prezenței femeilor în fotbal și oriunde, semnată de Naționala Feminină de Fotbal a României

VOLA și Saatchi & Saatchi România lansează primul data tool de prognoză a intensității polenului de ambrozie din București

În urma procesului de rebranding derulat de Brandocracy, The Digital innovation Hub in Transilvania și-a lansat miercuri noua identitate vizuală, în cadrul IQDigital Summit Cluj

SocialPedia 47: Totul despre Strategie în Social Media cu Adriana Georgescu, Andra Nistor și Alex Dincovici

Provocarea Flight Festival și Mullen România: FLY BEYOND THE SUNSET, la singurul festival de edutainment din România
![[A fost odată în digital] Adriana Georgescu: Consumatorii „s-au prins” că, odată cu social media, brandurile pot fugi, dar nu se pot ascunde și atunci a început să prindă formă ideea de „brand accountability”](https://media.iqads.ro/2022/06/wide-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Adriana Georgescu: Consumatorii „s-au prins” că, odată cu social media, brandurile pot fugi, dar nu se pot ascunde și atunci a început să prindă formă ideea de „brand accountability”

Fortuna pariază pe femeile din România. ”Fetele fotbalului românesc au reușit într-un domeniu dedicat bărbaților și noi toți avem nevoie să ne inspiram din efortul și pasiunea lor”
![[Gen Z] Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o ființă hipercognitivă, un digital native și un cameleon care nu vrea să se limiteze la un singur fel de a fi](https://media.iqads.ro/2021/03/poza-interviu-gen-z-cover-410.jpg)
[Gen Z] Andreea Apostoliu & Codrin Badescu: Omul Z este o ființă hipercognitivă, un digital native și un cameleon care nu vrea să se limiteze la un singur fel de a fi
![[Cine a furat Craciunul] Andrada Ionescu: Anul 2020 a adăugat destul de mult la capitolul emoție pentru sărbători](https://media.iqads.ro/2020/12/andrada-ionescu-cover-850-cover-410.jpg)
[Cine a furat Craciunul] Andrada Ionescu: Anul 2020 a adăugat destul de mult la capitolul emoție pentru sărbători

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[Cu toţii pe Tik Tok] Andreea Apostoliu: S-a diferențiat prin realitatea necosmetizată. Dacă pe Instagram totul era perfect, aici erai într-un univers aproape grotesc](https://media.iqads.ro/2020/10/pjimage2-cover-410.jpg)
[Cu toţii pe Tik Tok] Andreea Apostoliu: S-a diferențiat prin realitatea necosmetizată. Dacă pe Instagram totul era perfect, aici erai într-un univers aproape grotesc
![[SoMe 2020] Andrada Ionescu: Generațiile tinere din întreaga lume sunt mai omogene decât au fost vreodată și Social Media a jucat un mare rol aici](https://media.iqads.ro/2020/07/andrada-ionescu-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Andrada Ionescu: Generațiile tinere din întreaga lume sunt mai omogene decât au fost vreodată și Social Media a jucat un mare rol aici
![[Trenduri 2020] Alecsandra Apostolescu: Mi-ar plăcea să redescoperim o limbă mai colorată, mai puțin via Pipera și mai mult via Drumul Taberei](https://media.iqads.ro/2020/03/alecsandra-apostolescu1-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Alecsandra Apostolescu: Mi-ar plăcea să redescoperim o limbă mai colorată, mai puțin via Pipera și mai mult via Drumul Taberei

Brandul numarul 1 de chipsuri din Romania semnează un nou capitol in industrie si lanseaza prima sa campanie ASMR din România
