Jury, jury, what’s your story?

Jury, jury, what’s your story?

Cannes a sarbatorit anul asta 70 de ani de existenta si primul an in care am fost in juriu. Toata povestea a inceput in prima saptamana din luna mai, cu trainings alaturi de presedintele juriului. Au urmat apoi 376 de caseuri la jurizat. Discutii, intalniri si, finally, marea saptamana de Cannes.

Un an parca mai greu ca altele. Mai putini lei, mai multe asteptari si aceeasi inspiratie care iti curge prin vene, alaturi de mult rosé. Desi doar 3% din inscrieri se concretizeaza intr-un metal, sunt curioasa care e statistica pentru romanii castigatori. Suntem peste tot si toata lumea ne recunoaste. De la prezentari in Innovation, la jurizat, la urcat pe scena si tipat cat ne tine, noi suntem aia care “castiga mereu”.

 

M-am bucurat sa vad Romania atat de prezenta. In orice agentie tare din lume e un roman si poate chiar unul cu care ai fost coleg la un moment dat. La Cannes te intalnesti cu toti oamenii aia misto cu care ai lucrat sau ai jurizat vreodata, din toata lumea. Iar povestile lor sunt inspiratia neoficiala cu care pleci din Cannes, acumulata in paneluri de discutii la fel de neoficiale, pe scena din fata de la Martinez.

 

Inspiratia oficiala nu a dus nici ea lipsa de povesti tari. De la prezentarile live pentru Innovation, Titanium si Glass si pana la orele de celebration in care pur si simplu urmareai cele mai tari reclama ale ultimilor 70 de ani. De la oamenii din spatele fenomenului White Lotus, pana la cei care au facut prima agentie din California si au revolutionat industria din 1984 inainte.

Cannes ramane momentul de reset creativ al fiecarui an. Vine cu un bilant care anul acesta aduce pentru colegii din McCann golduri, un Grand Prix si un Titanium pentru workul lor regional Mastercard. Aduce un bronz si pentru echipa locala si multe ambitii pentru toata delegatia McCann.

Asa cum se spune la Cannes, avem “un pipeline bun” pentru anul urmator. Asa ca va las pe toti cu traditionalul “stay tuned” si “ne vedem la anul pe Croisette”!

-------

Ruxandra Papuc este Executive Creative Director McCann Romania. Colaboreaza din 2014 cu agentia alaturi de care a adus in tara cele mai grele metale din industrie, de la Grand Prix Eurobest, o multime de lei la Cannes si pana la a avea o campanie in arhiva de film permanenta a Museum of Modern Art New York. Pentru portofolii, invitatii la jurizare sau la un pahar de rosé, o gasiti la adresa de mail [email protected].

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related