Retrospectiva unor campanii inedite din vara aceasta la Conan PR: Uber Pink, World Travel Hackers by Kiwi.com și Lăptăria cu Caimac X Balls.

Retrospectiva unor campanii inedite din vara aceasta la Conan PR: Uber Pink, World Travel Hackers by Kiwi.com și Lăptăria cu Caimac X Balls.

PR-ul nu mai presupune demult doar comunicarea cu presa prin comunicate, interviuri sau conferințe. Din perspectiva proiectelor la care am lucrat în această vară în mod specific, dar și din experiența din ultimii ani în general, acțiunile de PR se manifestă și în social media, de la community building până la campanii de ads, alături de activări de brand inedite în offline sau influencer relations. Totodată, PR-ul include și înțelegerea principiilor de marketing, strategie de business în unele cazuri, toate cu the cherry on top - creativitate.

La începutul verii, Kiwi.com a anunțat o competiție cel puțin provocatoare pentru tinerii creatori de conținut la început de drum din România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia și Spania, în parteneriat cu Visa. Kiwi.com a recrutat așadar World Travel Hackers, oferind un „salariu” de 10.000 de euro pentru o lună de călătorit și experimentat oriunde în lume, alături de un travel buddy.

1200 de participanți s-au înscris pe platforma dedicată, unde au încărcat un video despre orașul lor natal din perspectivă turistică, iar cei mai autentici concurenți au fost selectați de juriu pe baza creativității lor. În final, 6 cupluri din cele 6 țări au fost selectate pentru a îndeplini și documenta o serie de provocări de călătorie: rezervarea unui bilet de avion ieftin către orice destinație din lume în mai puțin de 3 minute prin aplicația Kiwi.com sau să încerce felurile de mâncare tradiționale din 5 țări diferite în doar 3 zile prin vizitarea capitalei fiecărei țări.

Câștigătoarea din România, Bianca, a participat cu un video foarte genuine despre Suceava, este chiar acum în călătoria ei prin lume alături de Kiwi.com și abia așteptăm să vedem cum va documenta toate experiențele.

 

Uber Pink a fost un eveniment de o zi, în care utilizatorii s-au plimbat cu o decapotabilă vintage și roz pe Bulevardul Kiseleff, cu ocazia lansării filmului Barbie în cinematografele din toată lumea. În parteneriat cu Vertical Entertainment, Uber Pink a fost comunicat în presă, dar și alături de creatori de conținut - Maria ZvincaSabina Teodora și Anca Buldur au anunțat data evenimentului cu cele mai roz ținute Barbie, în mașina care urma să fie disponibilă publicului pe 21 iulie.

 

 

Mai mult, mașina a fost disponibilă pentru Speak și Ștefania pentru a ajunge la premiera filmului din Cineplexx Băneasa pe 19 iulie.

 

Rezultatele au fost pe măsură. Sute de oameni au ajuns în rondul Kiseleff pentru fotografii cu decapotabila vintage sau pe covorul roz, iar cei mai punctuali dintre doritori au avut șansa să se înscrie pentru curse pe bulevard.

Pink attraction? Desigur. Pe lângă cei care au aflat despre Uber Pink din presă, de la influenceri sau din newsletterul Uber, oamenii s-au oprit din drumul lor cu mașina pe bulevard pentru a descoperi ce-i cu atâta roz pe Kiseleff. Familii cu copii și turiști din Franța sau Kuwait s-au oprit pentru fotografii pe covorul roz special amplasat în rond.

*Toată pregătirea activării, de la relația cu presa, colaborările cu influencerii și coordonarea evenimentului offline a fost responsabilitatea Conan PR. Ideea utilizării mașinii roz în contextul premierei filmului Barbie aparține agenției Tuio.


Lăptăria cu Caimac este mereu aproape de comunitatea creată în jurul lactatelor naturale, pe care a ascultat-o îndeaproape pentru lansarea de produse noi. Așa a apărut Kefir Kefir, printre singurele lactate de acest tip obținute prin dublă fermentație.

Încă de la finalul lunii iunie, produsul este disponibil pe rafturile magazinelor, dar ieșirea în lume s-a marcat pe 28 iulie, la Balls. Ne-am întâlnit acolo cu fanii pofticioși ai preparatelor de la Balls., pe care i-am servit cu Kefir Kefir din partea Lăptăriei. În plus, Balls. a reintrodus în meniu, pentru o singură zi, chiftelele de oaie, perfecte în combinație cu noul kefir.

Full house e un understatement.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related