Când spui Lăptăria cu Caimac, spui lapte autentic, direct de la văcuțe. Acum, brandul duce povestea mai departe și lansează campania „Pregătește-te să câștigi o vacă!”, primul concurs național unde marele premiu e la fel de real ca produsele sale.
Marele premiu? O vacă adevărată. Da, una sănătoasă, fără clopoțel dar cu, cu lapte bun zilnic.
Firescul brandului Lăptăria cu Caimac, transformat în campanie
Lăptăria cu Caimac este un brand construit pe minimalism și autenticitate. Laptele produselor vine de la văcuțele din ferma proprie, aflată chiar vizavi de fabrică. Așa că premiul cel mare nu putea fi decât la fel de firesc și direct: o vacă.
„Campania asta este curajoasă, exact în ADN-ul nostru. Laptele nostru vine de la văcuțe, iar marele premiu este o văcuță. Fără artificii inutile, fără complicații; autentic și natural, exact așa cum facem totul la Lăptăria cu Caimac”, a declarat Mădălina Cocan, cofondatoare Lăptăria cu Caimac.
„Trăim într-o lume plină de zgomot și de goana după mai mult și mai bine. Uneori, soluția sănătoasă e să ne întoarcem la esență, la lucrurile simple. Exact asta am vrut să surprindem prin această campanie: am adus firescul în prim-plan, cu umor și autoironie. Iar întrebarea care rămâne la final e una spusă cu zâmbet și bucurie: ești pregătit să primești o vacă în viața ta?”, completează Ximena Cilibiu, CEO & Founder CMX Links.
Mecanica simplă, premiile aliniate conceptual
Concursul are o mecanică la fel de clară precum o cană de lapte: cumperi trei produse Lăptăria cu Caimac participante la promoție, înscrii codurile de pe capace pe laptariacucaimac.ro/concurs, și intri direct în tragerea la sorți.
„Am vrut să păstrăm mecanismul cât mai simplu, fără pași inutili. În plus, toate premiile intermediare au fost gândite să pregătească viitorul câștigător pentru momentul în care vaca îi intră în familie. De la confortul văcuței, până la al colocatarilor. Totul este coerent și construit cu umor, ca experiența să fie la fel de autentică și memorabilă ca premiul în sine”, a adăugat Cristina Dumitru, Client Service CMX Links.
Campania „Pregătește-te să câștigi o vacă!” se desfășoară la nivel național în perioada 8 septembrie – 19 octombrie 2025.
Conceptul, vizualurile campaniei, packagingul și activarea online au fost realizate de agenția CMX Links, iar amplificarea în social media și PR împreună cu Conan PR.
„Ne-au plăcut tare mult brainstorming-urile pentru campanie. De altfel, discuțiile pentru proiectele Lăptăriei cu Caimac sunt printre cele mai așteptate în agenție – fie că vorbim de etichete speciale, povești pentru copii, picnicuri în natură sau, iată, o vacă la tine acasă” completează Elena Bululete, Founder & Managing Partner Conan PR.
Lăptăria cu Caimac – Agroserv: Mădălina Cocan - Co-founder Lăptăria cu Caimac, Adrian Cocan - Co-founder Lăptăria cu Caimac
CMX Links: Cristina Dumitru – Client Service, Alex Mălăescu – Creative Director, Roxana Mălăescu - Creative Strategist
Conan PR: Ioana Blănaru – Digital Manager, Alexa Ștefănescu – Community Manager, Crina Rădulescu – Graphic Designer, Simina Ignat – PR Director, Bianca Muscă – PR Manager, Andreea Avram – PR Executive
CMX Links este o agenție independentă de publicitate, un HUB full service de comunicare, cu o istorie de 9 ani și cu experiență atât pe piața locală, cât și pe cea internațională.
Înțelegem că oamenii lucrează cu oameni, motiv pentru care am ales în echipă colegi a căror expertiză merge mână în mână cu calitatea lor umană. Echipa se mândrește cu oameni seniori din punct de vedere profesional care au contribuit la crearea unor campanii premiate. Avem expertiză în domenii variate, precum servicii medicale, farmaceutice, auto, tehnologie, retail, industria agro, tutun și alcool, banking, FMCG, atât B2B, cât și B2C.
Portofoliul agenției include branduri precum: Diaverum România, Lăptăria cu caimac, Domeniul Bogdan, Hear Canada, Hear USA, Hagag Development Europe, HPrivate, BTDConstruct & Ambient, HUMANE SOCIETY INTERNATIONAL Europe, dahna, MiGlo, FlowTrial, Crama Noastră, Michelin România, Enayati Medical City, Verifix, McKinsey&Company, Dento Studio.

























