Bookster - de la o idee romantică, la un business cu 140.000 de abonați

Bookster - de la o idee romantică, la un business cu 140.000 de abonați

Brandul Bookster a apărut din dorința de a inspira oamenii să își descopere visurile și să le împlinească. Prin lectură. Fast forward 10 ani mai târziu, comunitatea Bookster a ajuns la 140.000 de cititori și peste 6 milioane de împrumuturi realizate, fie de cărți sau alte tipuri de lecturi și conținut disponibil în platformă.

 

Execuția, cheia succesului.

“O idee, oricât de sclipitoare ar fi, fără disciplină în execuție, are puține șanse de reușită. Noi am învățat din cărți, dar și testând în practică, instrumente și metode care ne ajută să stabilim obiective și priorități, să măsurăm succesul, să validăm ipoteze și, poate cel mai important, să construim o cultură de organizație centrată pe oameni și învățare continuă.”, Laura Popescu, HR Coordinator. 

 

Misiunea Bookster este de a inspira oamenii să redescopere bucuria cititului.

În fiecare an, Bookster lansează campanii de încurajare a lecturii, iar pentru a fi și mai aproape de comunitate, lucrează la dezvoltarea unei aplicații de mobil, pe care plănuiește să o lanseze la începutul anului 2024.

Bookster folosește algoritmi de profilare în baza cărora abonații primesc recomandări personalizate, cât mai relevante pentru ei. În plus, focusul pe înțelegerea comportamentelor abonaților în platformă îi ajută să evalueze mai ușor interesele lor și să aducă conținut potrivit nevoilor identificate.

 

La Bookster se lucrează printre cărți și cu oameni pasionați de lectură.

În calitate de angajator, Bookster își propune să încurajeze oamenii să se dezvolte continuu. Pe lângă participarea la cursuri sau workshopuri, au pauză de lectură în fiecare zi, organizează book clubs, iar miercurea, în locul pauzei de lectură, se desfășoară programul Read`n`Learn, în cadrul căruia fiecare angajat prezintă, prin rotație, o carte.

„Ne este tare drag acest program. Este un prilej să schimbăm idei, să învățăm lucruri noi, să ne rafinăm skillurile de oratori. Totodată este, pentru noi, o oportunitate să ne cunoaștem mai bine, să încurajăm opinii diverse și să vedem dincolo de perspectivele noastre.”, Laura Popescu, HR Coordinator.

 

Cum arată Bookster în spatele cortinei?

Bookster este o companie care se dezvoltă constant, iar creșterea business-ului aduce cu sine mai multă complexitate, precum și necesitatea de a aduce în echipă colegi noi, cu backround-uri profesionale și expertize diverse.

La Bookster, procesul de recrutare este compus din trei pași. Joburile disponibile sunt listate în pagina de cariere, iar primul pas constă în completarea unui formular. Ulterior, aplicantul trebuie să rezolve un test de logică matematică care măsoară abilitățile de problem solving și gândirea analitică. După ce aplicantul trece de testarea logică, ajunge la ultima etapă, cea a interviului.

„Recrutarea este, poate, cel mai important proces de la Bookster. First, get the right people în the bus. Când ajungem în etapă interviurilor, încercăm să ne dăm seama dacă candidații se potrivesc în cultura noastră și dacă vibrăm la aceleași valori”, Laura Popescu, HR Coordinator.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related