Bookster lansează campania „Trimite-i șefului tău o carte” pentru angajații care nu au Bookster în companie

Bookster lansează campania „Trimite-i șefului tău o carte” pentru angajații care nu au Bookster în companie

Felul în care angajații comunică la birou, iau decizii sau își dau feedback poate impacta performanța, dar și atmosfera la birou. Crearea unui mediu prietenos, dezvoltarea abilităților profesionale și interpersonale și oferirea unui suport care să susțină sănătatea mentală a angajaților este așadar un punct important pe agenda managerilor de companii.

Bookster, serviciul prin care companiile din România le oferă angajaților acces la o colecție vastă de cărți și resurse de lectură online, lansează campania „Trimite-i șefului tău o carte”.

Până pe 18 decembrie, angajații care își doresc să îl aducă pe Bookster în organizația lor se pot înscrie în campanie pe welcome.bookster.ro, iar Bookster va trimite gratuit, din partea lor, o carte către angajator, menită să îi ofere o pauză de lectură plină de inspirație. În plus, compania primește prima lună gratuită la contractarea unui abonament pe un an.

 

„Discuțiile la birou devin si mai istețe cu Bookster”– materialul video ce susține campania

Bookster și Sector 7 Hub au realizat un video creativ menit să atragă atenția asupra modului în care Bookster poate influența dinamica de birou, cu accent pe stimularea creativității și a productivității angajaților, crearea unui mediu de lucru mai plăcut și mai relaxat și facilitarea comunicării și colaborării între angajați.  

Ideea creativă de la baza campaniei video ilustrează faptul că angajații care citesc mai mult, devin mai deschiși, mai informați și chiar mai empatici. Astfel, își pot dezvolta capacitățile de relaționare și de înțelegere a problemelor celorlalți și pot comunica mai deschis și eficient.

 

„Cel mai adesea, partenerii noștri ne spun că Bookster introduce cu succes atât dimensiunea de învățare, cât și elementul de relaxare în viața de zi cu zi a angajaților și ei se bucură să vadă cărțile cu buline pe birourile colegilor. Pornind de la acestă idee, ne-am gândit să reflectăm avantajele cititului într-un clip care să arate, în mod direct, efectele pozitive pe care le are un abonament Bookster asupra culturii organizaționale. Astfel, prin această campanie ne propunem să încurajăm angajații care încă nu beneficiază de experiența Bookster în compania lor să intre pe welcome.bookster.ro și să-i trimită o carte șefului, anonim sau cu dedicație. Noi ne ocupăm de achiziția și de livrarea ei, iar compania primește o lună gratuită la contractarea abonamentului Bookster pe un an. ”, Cătălina Carabaș, Head of Marketing la Bookster.

 

Cum funcționează serviciul Bookster?  

  1. Acces la o platformă prietenoasă, cu algoritmi care îți învață preferințele de lectură;
  2. Recomandări și campanii faine de încurajare a cititului;
  3. Echipă gata să îțirăspundă rapid la orice mesaj;
  4. Transport gratuit la birou, direct la colțul Bookster amenajat în companie.

Bookster este prima platformă care aduce cărțile mai aproape de oameni și îi inspiră să se dezvolte personal și profesional prin lectură. Bookster este în prezent în peste 1.200 de companii din România. Cu un scor de +95 puncte pentru indicatorul Net Promoter Score, care arată în ce măsură utilizatorii unui serviciu sunt și promotorii lui,  cei peste 140.000 de abonați din comunitate au acces la cărți de top de la bibliotecile publice și private partenere Bookster și se bucură de recomandări personalizate, promptitudine și accesibilitate. 

 

Credits:

Echipa Bookster: 
Simona Drăgoi – B2B Marketing Manager 
Cătălina Carabaș – Head of Marketing 

Echipă agenție Sector 7 Hub: 
Raul Gheba - Creative Director & Writer 
Blanka Horvath - Project manager  
Eduard Dan-Tudor - Art Director 
Alex Cotet - Creative Partner

Producție & post-producție: 
Raluca Babei -  Producer 
Roxana Andrei - Director 
Paul Tatcu - DOP  
Ciprian Visan - Sound 
Luiza Caruntu -  Editor 
Alexandru Maxim - Post-Production Graphics & Sound Mix  
Andrei Mandrescu - Color grading  

Actori: 
Tania Popa 
Roxana Burdusel  
Andrei Mateiu 
Cristi Dionise 

Echipă agenție comunicare pastel:  
Dana Nae Popa – owner & managing director pastel  
Ana Doagă – head of PR  
Ioana Duca – PR&CSR manager  
Ioana Burțilă – PR&Social Media specialist 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related