Un dolar pentru reclama care te enerveaza

Expertii romani si straini s-au intilnit ieri la Forumul Digital pentru a dezbate posibilitatile de crestere ale ultimului trend publicitar.

Pentru publicitatea romaneasca, digitalul inseamna de cele mai multe ori bannere si virale. Specialistii in domeniu incearca sa elimine prejudecatile, dovedind, prin discutiile care au avut loc ieri la Digital Marketing Forum, ca telefoanele mobile, PC-urile si restul gadgeturilor mediatice nu trebuie ignorate.

Cifre optimiste
"In 2000, totalul investitiilor era de 100.000 de dolari, raportat la 500.000 de utilizatori. In 2006, banii pompati s-au ridicat la 5,5 milioane, iar estimarile pentru acest an sint de zece milioane de dolari. Comparativ cu cei peste sase milioane de utilizatori de anul trecut, investitiile ar trebui sa fie de cinci ori mai mari", a declarat Felix Tataru, presedintele International Advertising Association Romania. "Marketingul digital reprezinta intre 1 si 2% din cheltuielile totale, iar utilizarea mediului este in jur de 35%. In Europa, cheltuielile trec de 10%, iar utilizarea acestui spatiu este de 50%. Acesta este numai Internetul. Daca adaugam mobile-ul cu peste 13 milioane de utilizatori, vedem clar potentialul", estimeaza si Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related