BestAds - drama in doua acte

BestAds, primul festival online de publicitate, isi desfasoara campania ATL. Cel mai mare juriu al unui festival de publicitate a fost provocat sa-si exprime optiunile in doua etape - nominalizarile celor mai bune reclame din 2006 si votul, deschis iubitorilor de ad-uri pana pe 12 martie pe bestads.ro.

Partea de creatie i-a fost incredintata si in acest an lui Mihai Coliban. "Am pornit, ca si anul trecut, de la faptul ca BestAds e un festival in care tot poporul isi poate spune cuvantul. Asa ca ni s-a parut firesc sa fie cel mai democratic festival de publicitate. Se pare ca, in cele din urma, campania s-a dezvoltat pe mesajul generic Tu esti judecatorul".

Actul I
Campania de popularizare a nominalizarilor a continuat patimile publicitarilor din 2005. Printurile Ochiul, Mana si Limba au sugerat juriului sa ignore toate creatiile de calitate indoielnica ale lui 2006. Astfel, numai cateva ad-uri au reusit sa intre in etapa de vot. Doare mai tare daca ii ignori, headline-ul actului I, si-a atins astfel obiectivul, astfel incat multi publicitari nu si-au putut vedea lucrarile pe BestAds.ro.

Actul II
Cea mai importanta etapa a festivalului - votul marelui juriu - a fost anuntata prin Tu esti judecatorul. Doua spoturi tv, produse de Reload Film, un spot radio, produs de Yama Studios si un print au incurajat iubitorii de publicitate sa intre pe bestads.ro pentru a-si sustine reclamele preferate.

Spoturile tv au pus streangul de gat publicitarului roman, in timp ce spotul radio se bazeaza pe una dintre nominalizarile la sectiunea radio - IQads - Love - realizata de McCann-Erickson in 2006. Mouse-ul judecator din print a indeamnat la atac si deschide vanatoarea celor mai bune reclame.

Intrebat cum a fost munca pentru campania BestAds, Mihai Coliban a declarat: "Reconfortant, ca pe orice proiect in care clientul are ca obiectiv o campanie buna si atat. Si dificil, pentru ca trebuia sa diferentiem comunicarea pe cele 2 faze. Am incercat, de asemenea, sa avem un concept pozitiv, dar am sfarsit intr-o baie de sange si suicid".

Echipa implicata in proiect a fost formata din Mihai Coliban - director de creatie, Marius Ivascu - DOP, Sebastian Tudor - producator (Reload Film), Cristian Stanciu - producator audio (Yama Studios).

BestAds este un eveniment IQads, sustinut de Grupul Realitatea.Catavencu prin Academia Catavencu, Cotidianul, 24FUN, Radio Guerrilla si Realitatea TV; si de HotNews.ro, OOPS Media, Elevate, Clubbing Mag, Oblique TV Magazin, Neogen, MTV Romania, Reload Film si Yama Studios.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related