Gen Z și brandurile, mai aproape  

Gen Z și brandurile, mai aproape  

Agenția FIELDSTAR redefinește conceptul de târg de joburi cu reeditarea PETRECERII DE RECRUTARE, care a avut loc în cadrul Săptămânii Studenților organizate în parteneriat cu Asociația Studenților de la Universitatea București (ASUB) la final de octombrie.    

Conform World Economic Forum, până în anul 2025, aproximativ un sfert din forța de muncă va fi formată din Generația Z. Cu toate acestea, suntem în fruntea unui clasament european nedorit: România ocupă primul loc la numărul de tineri care nu lucrează. 

Ana-Maria Buzatu, director fundraising ASUB: “Săptămâna Studenților este deja un proiect de tradiție pentru noi. Deschidem anul universitar cu acest proiect menit să integreze bobocii în viața studențească. Au ales să fie alături de noi: FIELDSTAR, care a fost un real ajutor și colaborator pe întreg parcursul proiectului; BRD, care a vrut să aducă aproape de studenți cardul ISIC, o legitimație internațională pentru studenți; American Experience, Nescafe, Avon și prietenii de la Extasy. Proiectul în sine a fost un real succes, cred că ediția de anul acesta a fost cea mai reușită de până acum.” 

Ana-Maria Mica, Strategy & Innovation Director Fieldstar: “Ideea PETRECERII DE RECRUTARE integrate în Săptămâna Studenților în locul clasicului târg de joburi ni s-a părut mai actuală ca niciodată. Am pus deci la bătaie peste 500 de locuri de muncă la un party tematic de Halloween în clubul Fabrica din București, iar aceasta reprezinta doar o inițiativă dintr-un plan amplu pe care îl avem alaturi de organizațiile studentești. Am schimbat modul de aplicare la job si am tansformat CV-ul și interviul în provocari pe Tik-Tok. Astfel, participanții au putut să ne arate skill-urile lor într-o maniera relaxată, într-un fel care sa fie mai aproape de modul în care ei comunică. Am încercat să venim aproape de ei cu un party în care ne cunoaștem, vorbim, facem schimb de numere de telefon, schimb de storyuri și de like-uri. Atmosfera uber-cool, challenge-urile virtuale, tombolele cu premii au stârnit entuziasm, dar s-au întâmplat și lucruri serioase. Majoritatea celor care-au aplicat au optat pentru poziții cu program flexibil, adaptate nevoilor din anii studenției (promoter, consultant vânzari, content marker, BTL și creator de conținut)”. 

Marian Dumitrescu, CEO Fieldstar: “Gen Z caută momente pe care le poate descoperi și împărtași. Noi trebuie să putem oferi azi brandurilor oportunități și mai mari de a inova în relația cu Gen Z, de la cele incrementale la cele cu adevărat transformatoare. Și genul acesta de interacțiune ne permite să continuăm un drum pe care l-am început anul trecut. E o generație mult mai greu influențabilă - studiile spun că 79% dintre ei apreciază autenticitatea și conexiunea inter-umană, și tot ei cred că-și pot întări această conexiune cu prieteni / diferite comunități prin simpla participare la evenimente. Sunt orientați către eficiență și lucrează, dacă se poate, distrându-se; sunt dependenți de tehnologie, iar așteptările de la angajatorii lor sunt legate de adaptarea acestora la utilizarea noilor tehnologii în procesul de colaborare și inovație continuă. La FIELDSTAR încercăm să fim o echipă pe aceeași lungime de undă când vine vorba de colaborare și idei îndrăznețe, și asta este ce cautam în viitorii noștri angajați.” 

 

Ce spun studenții?  

Alin Bașa, director executiv ASUB: „Avem foarte multe sponsorizări, resurse și studenți plini de viață și energie, care pot să coloreze studenția atât în Universitatea București, cât și în toată țara.”   

Monica, studentă la master, anul I - Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării: “Aceste inițiative care integrează oportunități de joburi pentru studenți reprezintă un punct foarte important în parcursul nostru academic și profesional. Ele nu doar că ne oferă acces la locuri de muncă, dar ne și conectează cu lumea reală a muncii în domeniul nostru de studiu. Din discuțiile cu alți colegi, am înțeles că aceste interacțiuni sunt esențiale pentru dezvoltarea noastră, facilitând nu doar începutul unei posibile cariere, ci și consolidând cunoștințele dobândite în timpul studiilor. Cred cu tărie că astfel de inițiative ne pregătesc pentru viitoarele provocări profesionale.” 

Alina, studentă anul I, licență - Facultatea de Sociologie și Asistență Socială: “Mă bucur că am avut șansa încă din primul an de facultate să intru în contact cu atât de multe companii. Reprezentanții acestora au fost deschiși și răbdători cu toate curiozitățile avute, mi-au oferit o nouă perspectivă asupra ariei muncii. Acest gen de evenimente ne ajută să înțelegem variatele domenii în care putem activa, pentru că este destul de dificil la început să realizezi lucrurile pe care ți le dorești în viitor.” 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Fieldstar

Agenție independentă de BTL, FIELDSTAR conectează brandurile cu oamenii și oferă experiențe inedite pentru consumatori. De 21 de ani încoace, credem în puterea colaborării și a ideilor îndrăznețe,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related