Concertul "Tradițional 2" susținut de Andra, împreună cu Orchestra Fraților Advahov, difuzat pe ProTV în prima zi de Crăciun, preferatul telespectatorilor români

Concertul "Tradițional 2" susținut de Andra, împreună cu Orchestra Fraților Advahov, difuzat pe ProTV în prima zi de Crăciun, preferatul telespectatorilor români

În prima zi de Crăciun, telespectatorii ProTV au avut privilegiul de a se bucura de un eveniment muzical excepțional: concertul "Tradițional 2", susținut de îndrăgita artistă Andra. Acest spectacol dedicat muzicii românești a înregistrat o audiență impresionantă, confirmând încă o dată popularitatea și talentul Andrei: 21,7% share față 12% și 10,1% înregistrate de Antena 1, respectiv Kanal D.  În Minutul de Aur, 1,150,000 telespectatori urmăreau pe ProTV concertul.

"Tradițional 2" este o producție artistică deosebit de complexă, ce combină muzica live, de la genuri precum muzica populară, pop, până la influențe rock și hip-hop. Diversitatea artiștilor participanți și varietatea stilurilor muzicale au contribuit la crearea unei experiențe unice pentru public.

Vestea extraordinară este că acest spectacol va fi prezentat live pe 17 martie 2024, pe OVO Arena Wembley din Londra, Marea Britanie. Astfel, Andra devina primul artist român care performează în această locație. Reacția publicului a fost una pe măsură: în prima zi de vânzare, 5000 de bilete au fost achiziționate rapid de către fani.

De asemenea, pe 6 aprilie, Andra va fi în Stuttgart, iar în București, "Tradițional 2" va răsuna la Sala Palatului pe 27 și 28 aprilie 2024, în preajma sărbătorii de Paște. Cele două spectacole din Capitală au fost programate la cererea publicului, după ce alte două reprezentații, în septembrie 2023, s-au ținut cu casa închisă. 

Concertul "Tradițional 2" este mai mult decât un spectacol muzical; este o călătorie emoțională și culturală. Prin fiecare notă și vers, publicul descoperă tradiții, povești de iubire și bucurii autentice care ne conectează la rădăcinile noastre românești.

”Tradițional 2” este o continuare a producției ”Tradițional” care s-a bucurat de un imens succes în 2019: aproape 100,000 de spectatori au văzut una dintre cele 15 reprezentații live, toate sold-out, susținute atât în România, cât și în Italia și în Marea Britanie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related