Ajay Naqvi, CEO și Fondator The Blue Renaissance: „Parteneriatul cu difrnt. reprezintă un pas strategic în evoluția noastră către o prezență globală de impact”

Ajay Naqvi, CEO și Fondator The Blue Renaissance: „Parteneriatul cu difrnt. reprezintă un pas strategic în evoluția noastră către o prezență globală de impact”

The Blue Renaissance, brandul cunoscut pentru sucurile sale Certificate Organic 100% din afine, anunță cu entuziasm parteneriatul strategic cu difrnt., o agenție de digital marketing de succes din România.

Această colaborare strategică are ca scop consolidarea și extinderea prezenței brandului de sucuri de afine atât pe piața locală, cât și pe cea internațională. Elementul esențial al acestei colaborări este aducerea unei abordări fresh și diferite în industria produselor alimentare bio și organice. Începând activitatea în anul 2016 sub numele de Dealul cu Afine, The Blue Renaissance a devenit un brand global. În plus, la începutul anului 2023, s-a remarcat prin finalizarea cu succes a unei runde de fundraising de 500.000 de euro, evaluând compania la 6 milioane de euro.

Pe lângă aromele clasice ale sucului, portofoliul variat al brandului a inclus o nouă gamă de sucuri, "Game Your Life".  Aceasta este formată din 7 băuturi funcționale, complet naturale și certificate organic. Produsele sunt atent combinate cu ingrediente premium precum matcha, ghimbir și turmeric și sunt distribuite atât prin canalele B2C, cât și B2B, inclusiv prin colaborări cu HoReCa, retaileri internaționali și magazine specializate în produse naturale.

The Blue Renaissance, brand lansat în martie 2023, este deja disponibil în Dubai și vizează până la finele anului 2024 extinderea pe piețe internaționale precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania și Marea Britanie. Cu o investiție semnificativă în dezvoltare și diversificare, compania își propune să ofere consumatorilor opțiuni nu numai sănătoase, ci și delicioase. Sucurile The Blue Renaissance sunt obținute din fructe proaspete și nu au nimic adăugat, nici măcar apă.

Parteneriatul cu difrnt., agenția de digital marketing înființată în 2018, marchează un pas strategic în evoluția The Blue Renaissance către o prezență globală puternică. Cu o vastă experiență în campanii PPC, Social Media, Producție video și creare de conținut, difrnt. se dedică să susțină această inițiativă inovatoare și să contribuie la consolidarea prezenței brandului atât pe piața locală, cât și pe piețele internaționale.

Dan Toma, CEO & Partner difrnt., a subliniat: "Suntem entuziasmați să colaborăm cu The Blue Renaissance și să aducem întreaga noastră experiență pentru a consolida prezența lor atât la nivel local, cât și în expansiunea globală. difrnt. nu este doar o agenție de digital marketing; suntem parteneri dedicați care înțeleg complexitatea unui brand și contribuie la dezvoltarea sa într-o lume digitală în continuă schimbare."

Ajay Naqvi, CEO și Fondator The Blue Renaissance, a adăugat: "Parteneriatul cu difrnt. reprezintă un pas strategic în evoluția noastră către o prezență globală de impact. Suntem încântați să lucrăm cu o echipă dedicată, cu o viziune similară asupra a ce înseamnă un brand inovator și care  susține  afacerile locale. Prin această colaborare, ne propunem să aducem o schimbare semnificativă în industrie și să oferim consumatorilor noștri o experiență autentică și memorabilă."

Fondată în 2018, difrnt. este o agenție de digital marketing specializată în servicii complete, de la campanii PPC și social media, până la producție video, SEO și creare de conținut. Cu o echipă dedicată, creativă și orientată către inovație, difrnt. își propune să devină cea mai bună agenție de digital marketing din România, cu focus pe achiziția de clienți.

The Blue Renaissance, sub umbrela Dealul cu afine, este un brand global cunoscut pentru sucurile sale funcționale, Certificate Organic, 100% din afine. Cu o viziune de extindere globală, brandul își propune să ofere opțiuni sănătoase și delicioase, susținând afacerile locale și internaționale. Acesta se mândrește cu transparența și simplitatea produselor, evitând etichetele complicate. Fiecare sticlă reflectă angajamentul față de calitate și autenticitate.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related