[Marcom 2024] Dan Toma: Ne aflăm de abia la începuturile dezvoltării tehnologiilor emergente, de aceea trebuie să ne adaptăm și să învățăm să includem inteligența artificială în activitățile noastre profesionale

[Marcom 2024] Dan Toma: Ne aflăm de abia la începuturile dezvoltării tehnologiilor emergente, de aceea trebuie să ne adaptăm și să învățăm să includem inteligența artificială în activitățile noastre profesionale

Digitalul crește ca un Făt-Frumos, tehnologiile se schimbă, iar AI vine să ducă povestea mai departe. Nu știm cum va continua ea, pentru că suntem de abia la început, dar sigur e mult loc pentru surprize și descoperiri, crede Dan Toma, CEO & Partner difrnt. Piața de digital a avut o creștere semnificativă anul trecut, alimentată de adoptarea accelerată a tehnologiilor și de evoluția continuă a e-commerce-ului.

"Bugetele de publicitate online au înregistrat o creștere constantă, lucru care ne-a demonstrat importanța tot mai mare a marketingului digital în strategiile companiilor", spune Dan. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Difrnt.

Founded in 2018, difrnt. is more than an advertising marketing agency—we are innovators, creators, and pioneers, focused on results and work ethics. Our services extend from media buying (PPC) campaigns, social... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related