[Noii artizani] Emilia Frunzaru: Totul pornește de la o idee pe care o am în mod spontan. Apoi intru în atelier și mă joc

[Noii artizani] Emilia Frunzaru: Totul pornește de la o idee pe care o am în mod spontan. Apoi intru în atelier și mă joc

A pornit un mic business de la ideea de a avea un proiect personal care să-i dea posibilitatea să își manifeste creativitatea și să se joace cu forme, culori, arome. Emilia Frunzaru este om de comunicare, iar de un an și ceva toarnă lumânări parfumate din ceară de soia naturală pentru brandul sustenabil Lumiar. Ideea sustenabilității este sămânța mărcii, spune Emilia, care creează și recipientele reutilizabile pentru lumânări. Pentru cei care doresc să-și cultive o nouă pasiune, organizează ateliere de turnat lumânări.

"Atunci când mă jucam cu ceara, o turnam în conserve de ton pe care le colectam pentru a fi reciclate mai apoi. Iar azi, fiindcă nu mai torn în conserve, creez un însămi recipientele, care sunt reutilizabile. Practic, un cumpărător achiziționează pe deoparte lumânarea, cât și recipientul care are viață îndelungată", spune Emilia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related