Rusu+Bortun Brand Growers comunica pentru TEDx Bucharest 2010

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a realizat campania de comunicare pentru TEDx Bucharest, 2010.

TEDx este un eveniment international de tehnologie, entertainment si design organizat la Bucuresti pentru cea de-a doua oara si reuneste unii dintre cei mai importanti ganditori, speakeri, oameni de business, sportivi si oameni remarcabili din lumea larga.

Rusu+Bortun Brand Growers au fost abordati de catre organizatori cu misiunea de a realiza campania de comunicare a acestui eveniment, campanie ce trebuia sa “explice” evenimentul si sa-i creasca gradul de awareness in vederea vanzarii unui numar triplu de bilete fata de editia din 2009.

Provocarea acestui proiect a constat in alegerea mesajului campaniei. Insusi faptul ca TED este un brand foarte bine construit, bazat pe un concept exceptional - “Ideas worth spreading” - a constituit cea mai mare dilema. Ce ai fi putut sa comunici in conditiile in care orice beneficiu al TED era la fel de convingator si atragator ca urmatorul?

In cele din urma, solutia a fost simpla: “Nu am dorit sa explicam TEDx intrucat el ofera cate ceva diferit oricarui participant, vorbitor sau simplu privitor. Astfel, cea mai simpla cale sa devii fan este pur si simplu sa urmaresti unul dintre discursuri. Ar fi fost pacat sa-l claustram intr-un singur concept – oricat de iscusit ar fi. Ne-am dat seama ca, pana la urma, e “un spectacol de idei” – concept ce a fundamentat executiile: moduri diferite si interesante de a chema oamenii la ceva diferit si interesant. Am spus multe despre TED, din perspective diferite, pe tonuri diferite, toate la fel de adevarate”, explica Ileana Chemenschi, Brand Consultant la Rusu+Bortun Brand Growers.

Din punct de vedere al executiilor (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7), proiectul TEDx a fost unul extrem de frumos: ”Nu toate zilele sunt la fel in viata de agentie. Sunt speciale zilele in care intra pe usa un brief ce creeaza entuziasm. Ca un client atipic intr-un magazin, un connoisseur, genul “open minded” pe care vrei sa-l servesti cat mai des. Asa a fost TEDx. Stiam ca va naste pasiuni insa nivelul de entuziasm generat a fost chiar peste asteptarile mele”, declara Marc Bortun, Senior Designer & Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.

Echipa Rusu+Bortun Brand Growers ce a dezvoltat acest proiect este compusa din: Marc Bortun – Senior Designer & Creative Partner, Ileana Chermenschi – Brand Consultant, Alexandru Boeangiu – Copywriter, Radu Rapeanu – Junior Copywriter, Sonia Balogh – Account Executive si Catalin Rusu – Creative Director.
Din partea clientului: Carmen Oprea – Manager de proiect.

Rusu+Bortun Brand Growers
se pozitioneaza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.

Portofoliul Rusu+Bortun cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gilette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette, Old Spice Elvetia), ING Bank, EuroMiniStorage, Cosmote, Hostway Romania, Explore Travel, Grupul Realitatea Catavencu, Medicover Romania, Set Events (Romanian Boat Show), The Parts Group (Italoparts, Logisticon, Car-life, clubfiat.ro), Romspedition Logistik (Auto1one, Auto1one Broker de Asigurare, Romspedition Auto1one), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever South Central Europe (Rama, Becel, Kaliakra – Bulgaria), Technophar.

Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Bortun•Olteanu, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Logisticon, The Parts, Greenworks, EcoEnergia, Haute Pepper, TabaRama, Identis, Reveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.

Despre TEDxBucharest
In spiritul “idei care merita impartasite”, TED a creat TEDx. TEDx este o platforma de evenimente locale, organizate independent, ce aduna oameni care sa impartaseasca o experienta tip TED. Evenimentul nostru se numeste TEDxBucharest, unde x = eveniment TED organizat independent.

Despre TED
TED este o organizatie non profit devotata ideilor care merita impartasite. A inceput acum 25 de ani ca o conferinta de patru zile tinuta in California si a ajuns astazi o conferinta globala care anual invita liderii lumii sa-si prezinte ideile in 18 minute. Discursurile lor pot fi apoi accesate gratuit pe TED.com. Printre vorbitorii TED se numara Bill Gates, Al Gore, Gane Goodall, Elizabeth Gilbert, Sir Richard Branson, Nandan Nilekani, Phillipe Stark, Ngozi Okonjo-Iweala, Isabel Allende, Gordon Brown.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Related